Mangler du ‘nyt’ tøj? Så se med.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2019

LSS

jeg har fået sorteret alt mit tøj og der var meget. Det er blevet til dette som sælges videre så en anden kan få glæde af det. Det billede der ikke står noget på det er str small og de blomstrede bukser er solgt så de følger ikke med. 

sender gerne mod betaling af porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2019

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
LSS skriver:

jeg har fået sorteret alt mit tøj og der var meget. Det er blevet til dette som sælges videre så en anden kan få glæde af det. Det billede der ikke står noget på det er str small og de blomstrede bukser er solgt så de følger ikke med. 

sender gerne mod betaling af porto

Hej��

Årh det ser ud til at der er meget fint tøj i L. Hvad er prisen? Kan jeg mon få dig til at tage nærmere billede af noget af det?

Anmeld Citér

5. september 2019

LSS

Momselomse skriver:

Hej��

Årh det ser ud til at der er meget fint tøj i L. Hvad er prisen? Kan jeg mon få dig til at tage nærmere billede af noget af det?

Samlet er prisen 150 kr, plus evt Porto som er 59 kr med dao. 

Er det det hele du vil se eller? Det er godt nok pakket ned i sække nu, men vil godt tage det frem

Anmeld Citér

5. september 2019

LSS

Momselomse skriver:

Hej��

Her er lidt af det. Super lækkert tøj, med nogle lækre varme poncho’er (tror jeg det hedder) den ene ny med mærke. Super lækkert her til vinter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. september 2019

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
LSS skriver:

Her er lidt af det. Super lækkert tøj, med nogle lækre varme poncho’er (tror jeg det hedder) den ene ny med mærke. Super lækkert her til vinter.

Tak fordi du tog dig tid til lige at tage lidt flere billeder af det��Men jeg hopper over i denne omgang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.