Kan du bruge noget af dette? Sælges billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. september 2019

LSS

ungerne har ryddet op og sorteret.

bukserne er str 98. 

Alt sælges billigt og jeg sender gerne mod betaling af Porto, ellers kan det hentes i 7000 Fredericia. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2019

asphodel

Hmm. Hvad vil du have for puslespillene og har du tjekket om alle brikkerne er der?  Jeg ved ikke så meget om flexi trax, men min datter elsker biler, så hvad ville sækken eventuelt koste? 

Vi bor i Odense, så vi kan godt hente i Fredericia, hvis det bliver relevant.

Anmeld Citér

5. september 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min datter ville elske lege maden. hvor meget koster det?

Anmeld Citér

5. september 2019

LSS

asphodel skriver:

Hmm. Hvad vil du have for puslespillene og har du tjekket om alle brikkerne er der?  Jeg ved ikke så meget om flexi trax, men min datter elsker biler, så hvad ville sækken eventuelt koste? 

Flexi trax 100 kr og 10 kr pr puslespil. Jeg tjekker lige lynhurtigt men de burde være der 

Anmeld Citér

5. september 2019

LSS

Ms.Momo skriver:

min datter ville elske lege maden. hvor meget koster det?

75? Hvad siger du til det?

Anmeld Citér

5. september 2019

LSS

asphodel skriver:

Det var godt du skrev om alle brikker var der. Har lige lavet allesammen og det ene mangler en del. Så det kan ligeså godt ryge ud. Men de to andre har alle brikker. Se billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. september 2019

asphodel

LSS skriver:

Flexi trax 100 kr og 10 kr pr puslespil. Jeg tjekker lige lynhurtigt men de burde være der 

Så vil vi gerne købe sækken med flexi trax samt de to puslespil.  Vi skal til Blåvand på lørdag og kommer forbi Fredericia. Vil det være muligt at komme forbi om formiddagen omkring kl 9.30? Jeg ved ikke præcis hvornår vi kører retur til Odense igen, men vi kunne måske også komme forbi på tilbagevejen, hvis det er lettere for dig. Du kan lige sende en PB med din adresse og hvornår det kunne passe dig, så kan jeg bedre tjekke på Maps med tidspunkter. 

Anmeld Citér

5. september 2019

LSS

asphodel skriver:

Så vil vi gerne købe sækken med flexi trax samt de to puslespil.  Vi skal til Blåvand på lørdag og kommer forbi Fredericia. Vil det være muligt at komme forbi om formiddagen omkring kl 9.30? Jeg ved ikke præcis hvornår vi kører retur til Odense igen, men vi kunne måske også komme forbi på tilbagevejen, hvis det er lettere for dig. Du kan lige sende en PB med din adresse og hvornår det kunne passe dig, så kan jeg bedre tjekke på Maps med tidspunkter. 

Har sendt en besked 

Anmeld Citér

6. september 2019

LSS

asphodel skriver:

Har du fået min besked? Jeg kan ikke rigtig tynde om den er sendt eller ej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.