Forskel på dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2019

Anonym trådstarter

Kalder alle flergangsmødre med en af hver køn!

Jeg er 7+1 i dag og min graviditet er meget anderledes end den første hvor jeg fik en pige. Dengang havde jeg kvalme og opkast rigtig slemt, giga ømme bryster og træthed. Nu oplever jeg ikke kvalmen særlig slem men trætheden er virkelig tærende denne gang. Brysterne er ikke så ømme men til gengæld har jeg fået mega uren hud og er virkelig oppustet. Gad vide om der er forskel på symptomer ift. Hvilket køn der gemmer sig derinde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Kalder alle flergangsmødre med en af hver køn!

Jeg er 7+1 i dag og min graviditet er meget anderledes end den første hvor jeg fik en pige. Dengang havde jeg kvalme og opkast rigtig slemt, giga ømme bryster og træthed. Nu oplever jeg ikke kvalmen særlig slem men trætheden er virkelig tærende denne gang. Brysterne er ikke så ømme men til gengæld har jeg fået mega uren hud og er virkelig oppustet. Gad vide om der er forskel på symptomer ift. Hvilket køn der gemmer sig derinde? 

Jeg har to piger. Så ved godt, jeg ikke falder helt inden for kategori. 

graviditeterne var dybt forskellige. Med den første havde jeg ingen kvalme. Og min hud var aldrig fedtet eller underlig. Jeg var heller ikke mere træt. Fik bækkebundsløsning karpeltunnel syndrom. 

Med min anden datter havde jeg slem, slem kvalme! Jeg havde madlede og var meget træt i starten. Graviditeten var dog mindre hård ved min krop. Fik mere uren hud. Men det var det. 

Så to meget forskellige graviditeter, selvom det var samme køn. 

Anmeld Citér

4. september 2019

Soonmom

Alle mine graviditeter har lignet hinanden 

Ikke de store symptomer nogle af gangene. 

Jeg har to dreng og en pige.

Den eneste forskel var at jeg først kunne teste positivt 5+ med begge drenge mens jeg har testet positivt med pigen nogle dage før 4+0

Anmeld Citér

4. september 2019

Mullemee

Jeg har også to piger, og mine graviditeter var helt forskellige. Den første var fantastisk, ingen halsbrand og ingen sygdomme. Men nummer to var jeg syg konstant og fik flere gange penicillin, desværre. Jeg havde også mega meget halsbrand, og kunne nærmest ikke ligge ned og sove. Det var en rædselsgraviditet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.