Gave til Safari tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
6 svar
2 synes godt om
2. september 2019

Anonym trådstarter

Vi skal til farvel fest hos svigerfamilie da nogle rejser på en lang tur til Afrika hvor de skal på safari 

vi er inviteret til en farvel middag hvad kunne jeg købe som en lille gave til dem?

Ikke nogle bøger om Afrika da de har alt, jeg har tænktw mygge spary?

hvad andet kunne det være?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2019

1518

Safarihatte, små batteridrevne ventilatorer, drikkeflasker (evt. i “safari-stil) .

Anmeld Citér

2. september 2019

Babilooo

Jeg ville ikke købe myggespray. Dem du kan købe i dk har jeg ikke set virke specielt godt på afrikanske myg. Der skal lidt kraftigere midler til. 

Anmeld Citér

2. september 2019

Birthdaybaby

Jeg ville give en dagbog og en scrapbog, med plads til billeder og tekst. Så kan de løbende skrive ned, og senere sætte billeder ind med passende tekster. 

Jeg skriver dagbog når vi er på ferie, der er overraskende meget man glemmer så snart man er hjemme 

Anmeld Citér

2. september 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hatte, bøger til den lange flytur, notesbog til dagbog eller billeder, gavekort til fotobog til når de kommer hjem, ekstern batteri til telefon...

Anmeld Citér

2. september 2019

lineog4

Ved ikke om tingene har forandret sig meget i Afrika siden jeg var for lang lang tid siden, men den gang var det godt st have nogle små ting med til de steder man kom især kuglepenne var i høj kurs. 

Og ellers hvis det skal være noget til selve turen, så solcreme, god bog, billeder hjemme fra, lille ting til pas osv.

Anmeld Citér

2. september 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min mor og hendes kæreste var afsted i 1 mdr, sidste år. De havde været mega glade for deres små pandelamper, til når de sku sove i det fri!

De var på besøg i flere landsbyer, hvor det blev forventet, at turisterne gav små gaver til byens børn, som en anden også nævner. 

Børnene blev glade, for små pakker med farveblyanter, slik, papir og legetøj. Så jeg tror jeg ville lave en lille "lykkepose" de ku tage med rundt, til de børn de møder, hvis i ik lige tænker at der er noget de selv mangler..

Min mor var udover det meget glad, for den kasket hun havde lånt af mig, og den bløde sommerhat, som hun selv havde fundet, til 50kr i en rema. 

Vi gave den nogle bøtter med, med solcreme faktok 50. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.