Karriereskifte - hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.856 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2019

Anonym trådstarter

Godmorgen derude 

Jeg har i længere tid tænkt over et karriereskifte. Jeg er uddannet lærer og arbejder pt på en efterskole. Jeg har også været i folkeskolen. Folkeskolen var for presset et sted at være for mig - efterskolen er langt bedre, men arbejdstiderne harmonerer slet ikke med familien. 

Jeg har i flere år overvejet at skifte karriere, og gerne til noget hvor arbejdstiderne er rimelige ifht at have en familie. Selv har jeg overvejet noget indenfor kontor, men sådanne elevpladser hænger ikke på træerne, og ja jeg ved det ikke. 

Mine spørgsmål til jer er: hvad arbejder I som nu? Er I glade for det? Hvad ville I Vælge hvis I skulle skifte karriere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2019

sandramor

Anonym skriver:

Godmorgen derude 

Jeg har i længere tid tænkt over et karriereskifte. Jeg er uddannet lærer og arbejder pt på en efterskole. Jeg har også været i folkeskolen. Folkeskolen var for presset et sted at være for mig - efterskolen er langt bedre, men arbejdstiderne harmonerer slet ikke med familien. 

Jeg har i flere år overvejet at skifte karriere, og gerne til noget hvor arbejdstiderne er rimelige ifht at have en familie. Selv har jeg overvejet noget indenfor kontor, men sådanne elevpladser hænger ikke på træerne, og ja jeg ved det ikke. 

Mine spørgsmål til jer er: hvad arbejder I som nu? Er I glade for det? Hvad ville I Vælge hvis I skulle skifte karriere? 

Jeg arbejder som socialrådgiver og er rigtig glad for mit arbejde jeg starter i kompetencecenteret her d 16 og glæææder mig... mine arbejdstider er fra 8-15 og torsdag 8-17 og det fungere fint for mig