Ja, jeg 'fortryder' også flere ting omkring mit bryllup, selvom jeg egentlig havde masser af tid til planlægningen og til at tænke over, hvilket slags bryllup jeg gerne ville have.
Ligesom ved jer så var der også nogle omstændigheder, der gjorde, at vi valgte, som vi gjorde i den sidste ende.
Jeg bearbejder 'skuffelsen' (åh det lyder så frygteligt at sige) løbende. Det blev, som det blev, og der var også mange gode ting ved dagen. Jeg har nok bare tendens til at hænge mig i det, jeg fortryder.
Mange af mine veninder fortryder også ting ved deres bryllup. Det tror jeg mange gør, men det er lidt tabuiseret at sige højt.
I sidste ende tænker jeg dog mest på det væsentlige, nemlig at jeg blev gift med ham jeg elsker, og at brylluppet kun er en dag. Vi har resten af livet til at skabe andre smukke minder 

Når jeg læser din beskrivelse af jeres bryllup, lyder det som et rigtig godt kompromis mellem jeres ønsker, og det er jo vigtigt, at man kan det i et ægteskab
. Jeg tænker, at det var værre, hvis du havde været en bridezilla, der bare havde tromlet hen over din kærestes ønsker.
Anmeld
Citér