Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nøj hvor er jeg træt af at finde popsi og krelle på den gængse YouTube og midt imellem sangene er der reklamer for Ex on the beach
Findes der ik en YouTube for børn uden de klamme reklamer? Når jeg går ind og søger på nettet kommer der flere versioner af YouTube for børn frem
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HBV skriver: Nøj hvor er jeg træt af at finde popsi og krelle på den gængse YouTube og midt imellem sangene er der reklamer for Ex on the beach Findes der ik en YouTube for børn uden de klamme reklamer? Når jeg går ind og søger på nettet kommer der flere versioner af YouTube for børn frem
Har du appen youtube kids ? Jeg ved ikke hvilke reklamer der er, da mine unger primært bruger den alm. Youtube.
Brug Adblock eller betal for YouTube premium. Eller ja, YouTube Kids, men du risikerer stadig at noget ikke er blevet sorteret fra.
Astoria skriver: Brug Adblock eller betal for YouTube premium. Eller ja, YouTube Kids, men du risikerer stadig at noget ikke er blevet sorteret fra.
Hvordan bruger man adblock?
Og hvad er forskellen på premium og alm YouTube?
Premium betaler du som sagt for. Det fjerner alle reklamer.
Adblock kommer an på hvilken browser eller måde du ser YouTube på?
Der findes youtube kids, og der er ingen reklamer. Desuden så er der vist heller ikke videoer, som er uegnet så børn. Jeg er i hvert fald ikke stødt på nogle endnu.
Min datter synes også, at den er nemmere at navigere rundt i
Youtube kids app’en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128