Ble mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2019

Tinstin

Prøv dig frem - jeg har været alle blemærker igennem.

Favoritten er Libero Touch, men de er latterligt dyre!
De næstbedste er Anglamark, men jeg bruger mest Nettos, fordi det er der, jeg køber ind og ikke har adgang til en Coop-butik til daglig.

De bleer er alle dejligt bløde, selvom Nettos godt kan være lidt store i det.

Jeg synes at Aldis og Grøn Balance rasler og virker hårde.

Ingen bleer har kunnet holde tæt ved mine sønner, da de var 3-5 måneder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2019

B&J

Vi brugte Aldi bleer altid tæt og god pasform 

Anmeld Citér

30. august 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Vi brugte libero i Str 1 og Str 2. Virbelle bleer brugte vi osse i Str 2.

Fra Str 3 bleer har vi udelukkende brugt rema 1000 da det er en god ble. 

Da min yngste datter næsten var blefri og skulle have bukse bleer købte jeg dog ofte libero bleer da de var blødere i kanten 

Anmeld Citér

31. august 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Hold nu på hvor der findes mange ble mærker på markedet og jeg må værre ærlig også sige jeg er en smule  forvirret og glad for det ikke er lige nu jeg står med et ble barn og jeg har nogle måneder endnu for hvad skal man går efter

Jeg har indtil nu kigge på følge mærker 

Grøn Balance

libero 

Vibelle  

LEVEVIS (Dog ligge den  nærmeste Føtex 12 km væk )

Hvilken mærker bruger i ? Og har i nogle gode råd ? 

Jeg bruger dem fra netto eller fakta. 

Anmeld Citér

31. august 2019

Christabelle

Prøv dig frem. Det er lige så forskelligt hvad der passer som med alt andet omhandlende børn. Libero er de eneste der har passet begge mine børn. De er ikke dyrere end så mange andre hvis man køber triplekasserne i bilka til 199, - 

Anmeld Citér

31. august 2019

heaven

Pampers er det eneste der holder tørt her

Anmeld Citér

31. august 2019

Birthdaybaby

Vi har været så heldige at remas bleer har siddet perfekt på begge unger. Har (7-9-13) haft max en håndfuld uheld udenfor bleen. 

For os handler det 100% om pasform. At remas bleer så er fornuftigt mærkede ift miljø mv OG er billige, er kun et plus. 

Anmeld Citér

31. august 2019

Black Rose

Som mange andre også skriver, kommer det rigtig meget an på barnet. Vi bruger Änglamark (de fleste Coop butikker) eller Minirisk (Faktas) og de er så godt til min søn. Oplever pasformen som ret ens i de to, så derfor kan det svinge lidt om vi køber det ene eller det andet mærke, alt efter hvor vi handler. Har aldrig oplevet uheld med dem og min søn er 13 måneder nu.

Før fødslen havde jeg regnet med at skulle bruge Remas bleer. De steder jeg har passet børn, har de nemlig været brugt og sad rigtig godt. De viste sig bare at være mindre gode til min egen søn 

Anmeld Citér

31. august 2019

fehår

Min store pige passede Aldis bleer perfekt, så dem købte vi også til baby, men de sidder forfærdeligt på hende. Levevis passer bedst. Man bliver virkelig bare nødt til at prøve sig frem, fordi de forskellige mærker sidder så forskelligt.

Anmeld Citér

31. august 2019

Dorthe1986

Remas bleer helt klart. Faktas køber vi indimellem, hvis der er udsolgt i Rema. Men Rema er vore favorit z

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.