De der symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mere eller færre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

625 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2019

Anonym trådstarter

Jeg har slet ikke symptomer i samme grad som ved min første her i min anden graviditet. Hvordan har det været hos jer? Har i haft tydligere eller mindre symptomer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2019

Christabelle

Ingen symptomer første gang, alle symptomer anden gang  kvalme til uge 20, svimmel lige så længe, sulten konstant, begyndende bækkenløsning osv osv. Og intet første gang 

Anmeld Citér

29. august 2019

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Ingen symptomer første gang, alle symptomer anden gang  kvalme til uge 20, svimmel lige så længe, sulten konstant, begyndende bækkenløsning osv osv. Og intet første gang 

Ej hvor vildt!

Anmeld Citér

29. august 2019

Christabelle

Anonym skriver:

Ej hvor vildt!

Jeps... Så vi skal kun have to børn   orker ikke lige en værre graviditet næste gang 

Anmeld Citér

30. august 2019

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Jeps... Så vi skal kun have to børn   orker ikke lige en værre graviditet næste gang 

Det kan jeg virkelig godt forstå! 

Anmeld Citér

30. august 2019

Birthdaybaby

Mærkede INTET til min graviditet første gang.  Anden gang var jeg så sløj med kvalme, svimmelhed og opkastninger at jeg måtte sygemeldes i 2 mdr. Kom kun lige ovenpå, inden jeg fik problemer med bækkenet. Havde halsbrand fra start til slut. 

Fik at vide at det var fordi jeg ventede forskellige køn. 

Anmeld Citér

30. august 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Første gang var jeg meget syg af graviditeten - Jeg kunne ikke spise ordentligt indtil uge 30 ca. Alt røg op! Selv vand.

Anden gang der var ikke rigtigt noget før uge 29, hvor jeg havde meget svært ved at bevæge mig uden smerter  Så anden graviditet var "nemmere", hvis man kan sige det sådan.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.