Ja som overskriften siger: hvordan slipper man fortiden og kommer videre?
Der har de sidste to år været en masse drama i mit liv, og nu er der endelig rimelig styr på det på den måde, at jeg har sagt stop og ikke gider involvere mig med de mennesker, der skabte dramaet..
Men jeg går stadig og tænker på det hver eneste dag, og det påvirker mig stadig.. Det gør, at jeg spænder i kroppen, får hovedpine, min sexlyst er dalet, og mit humør svinger rigtig meget stadig.. Jeg er på antidepressiver og har været det i ca. 2 måneder, og de har virkelig hjulpet! Men har stadig brug for psykologhjælp til en del ting, og jeg har prøvet i flere uger nu at få fat på psykologer, men enten har/havde de ferie, eller også har de for travlt til at tage telefonen/ringe tilbage/maile tilbage..
Og dem jeg endelig kan få fat på, er kvinder på omkring 70 år, og det var min sidste psykolog også, og det gik bare ikke.. Hun kunne slet ikke give mig værktøjer, men sad bare og sagde "hvor er det synd for dig", og det kan jeg ikke rigtigt bruge til noget..
Så indtil jeg får fat på de her psykologer og kommer igennem ventelisten hos dem, så kunne det være rart med nogle tips fra jer, til hvordan I er kommet videre med tingene uden at gå og tænke på dem hver dag
..
Ps. det virker desværre ikke altid bare at prøve at skubbe tankerne væk, gå tur eller rydde op, da det så bare giver mig endnu flere tanker omkring det 
Anmeld
Citér