Ja, så skete det også her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2008

Tikki

...Iza kravler :D weee...har ventet i 2 måneder siden hun begyndte at stå på alle fire.....nu ved jeg ikke om jeg synes det er så fedt alligevel 8D for hold da op, hvor alt nu skal undersøges, ædes (har spist halvdelen af min fredslilje!8() og rodes i.....og stakkels stakkels kat :-o Heldigvis har det hjulpet helt vildt på hendes humør. Hun synger (det lyder præcis sådan :)), snakker helt vildt og klapper og vinker til os hele tiden, alt i mens hun mosler rundt.......uhh hun er sød (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2008

Anja

Hvor dejligt !!!

Er dybt misundelig :( :$ men ved også at man sikkert i et vist omfang husker tilbage med længsel på den tid, hvor man vidste, hvor man havde dem :))

Anmeld

12. april 2008

Loggidut

uhhhhh.....stadig misundelig....øv!

nej sgu tillykke...du harnetop købt dig en billet til absolut nul fred...hæ hæ...og ja de er så vildt søde, og kan charme alle for tiden syntes jeg

Anmeld

12. april 2008

ivfmarie

årh hvor nuser! Jeg kan godt forstå at de små jubler - prøv at tænke på hvor "låst" de har været før. Nu åbner der sig en helt ny verden for dem...

Tillykke

Anmeld

12. april 2008

BellaT

:D:D:D
Tillykke med den lille møffer!!! Det må være skønt at se hende fræse rundt. En helt ny verden.

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.