Apple watch og kørsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
6 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2019

Anonym trådstarter

Kan ik rigtig finde noget om det på nettet, men hvordan er det lige med Apple watch og kørsel? Man kan jo læse hvis man for en besked på uret, er det ulovligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Kan ik rigtig finde noget om det på nettet, men hvordan er det lige med Apple watch og kørsel? Man kan jo læse hvis man for en besked på uret, er det ulovligt? 

Ja det er ulovligt. Det er det samme som at læse en SMS. Hold øjnene på vejen. 

Anmeld Citér

27. august 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er irrelevant om det er ulovligt eller ej. Man skal lade være med at sidde og fedte med den slags ting når man kører bil. 

Anmeld Citér

27. august 2019

Panda2018

Køre bil når du køre bil der er nok af idioter i trafikken Jeg har selv et apple Watch men kunne aldrig drøm om af tjek nogle under kørsel ske det at min telefon ringer så køre jeg pænt ind til side hvis det er muligt hvis ikke lad jeg den ringe og ringer tilbage når jeg når mit bestemt sted

Anmeld Citér

27. august 2019

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Det er irrelevant om det er ulovligt eller ej. Man skal lade være med at sidde og fedte med den slags ting når man kører bil. 

Nu var det jo ik det jeg spurgte om 

jeg synes selv det er uansvarligt så rolig 

Anmeld Citér

27. august 2019

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det er lige så ulovligt som at læse en sms på telefonen

Anmeld Citér

27. august 2019

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Tænker ikke det er ulovligt at den dukker op på dit ur. (Det dukker også op i bilen når jeg har koblet min mobil på apple carplay) 

Du må bare ikke læse den, medmindre du er stoppet med at kører 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.