Legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. august 2019

HBV

Lillepigen bliver 1 år lige om snart og har overvejet at købe et legekøkken til hende - eller måske til jul, hvor hun så vil være 1,4 år 

Hvor gamle var jeres børn, da de begyndte at lege med deres køkken? Og anbefal også gerne et køkken  jeg er umiddelbart mest til træ, men der findes jo så mange at vælge imellem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2019

Christabelle

Min datter fik ikeas legekøkken da hun var ca 1 år. Hun leger stadig med det næsten dagligt, nu hvor hun er knpa 6 

Anmeld Citér

25. august 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
HBV skriver:

Lillepigen bliver 1 år lige om snart og har overvejet at købe et legekøkken til hende - eller måske til jul, hvor hun så vil være 1,4 år 

Hvor gamle var jeres børn, da de begyndte at lege med deres køkken? Og anbefal også gerne et køkken  jeg er umiddelbart mest til træ, men der findes jo så mange at vælge imellem 

Min pige fik et ikea legekøkken den jul hun var 1½ og legede med det med det samme. Jeg solgte det først lige inden hun blev 5, og det var mest pga flytning. 

Anmeld Citér

25. august 2019

AnoMor

Min søn fik det da han var omkring halvandet år mener jeg. Han er 4 nu og leger ikk rigtig med det herhjemme mere. men hos mormor hvor han også har et leger han meget med det. 

Begge er fra IKEA 

Anmeld Citér

25. august 2019

lineog4

Da min datter blev et år før mange år siden fik hun et rødt vej i komfur. Det var så lille så det kom ud og stå i køkkenet og så blev der lege på livet løs, når vi kogte pasta, så kogte hu pasta osv. Vi flyttede og hun fik sit eget værelse og komfuret kom der ind - i egen stoppede. Det kom i køkkenet og i egen startede igen. Det gik i stykker pga meget brug og vi købte er IKEA legekøkken til drengene. Der var for stort til at være i køkkenet, om der var der for eller fordi de havde andre interesser  ved jeg ikke, men det blev ikke brugt særlig meget.

Anmeld Citér

25. august 2019

Soonmom

Go for it, et af vores bedste køb. Mine har leget med det fra de kunne rejse sig og leger stadig meget med det (den ældste er 3,5 år) 

Anmeld Citér

25. august 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Køb det til jul 

Min søn begyndte at få interesse for Legekøkkrn i vuggestuen da han var 1,5 år, han fik et legekøkken fra ikea den jul han blev 2 år ( han er fra december) - pt er han snart 4 år og leger stadig med det 

Anmeld Citér

25. august 2019

grinny

Min datter fik sit legekøkken fra MaMaMeMo til hendes 1 års fødselsdag sammen med køleskabet af samme mærke. Hun legede og leger stadig rigtig meget med det så sidste jul blev der tilføjet opvaskemaskinen også i samme mærke - alt hvad vi laver i køkkenet laver hun i hendes (det står i køkkenet) 

Skønt legetøj!

Anmeld Citér

25. august 2019

HBV

Jamen så er julegaven da så godt som i hus 

Jeg kan fornemme at rigtig mange køber det fra IKEA.. whyy? Der findes så mange fine 

Et sidste spørgsmål :. Hvor leger jeres børn med det, på deres værelse eller i stuen/køkkenet? Jeg ville jo gerne sætte det på hendes værelse men vi har værelser ovenpå og stue/køkken nedenunder, så ved ik om det er optimalt? 

Anmeld Citér

25. august 2019

Birthdaybaby

Vores datter fik det fra IKEA da hun blev et år, og har leget med det lige siden. Lillebror på 11 mdr er lige begyndt at lege med det. Det står i vores køkken, ellers var det ikke blevet brugt ret meget. Vores datter er 3 til december, hun er kun lige begyndt at bruge legeværelset, selvom det ligger i forlængelse af vores stue, uden dør imellem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.