Tre autostole, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
8 svar
2 synes godt om
25. august 2019

Anonym trådstarter

Vi står og venter familieforøgelse - til trillinger. 

Min mand og jeg er har snakket omkring autostole. I hverdagen kan jeg "nøjes med" at gå og/eller offentlig transport, men hvis vi f.eks skal besøge familien vil vi gerne kunne tage bilen, men vi er så blevet i tvivl om hvordan vi gør det. Manden mener at vi skal have fingrene i en ny bil, men jeg søgte lidt på nettet og faldt over Multimac og tænkte det måske var en bedre løsning.

Hvad har I andre gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Dem jeg kender med 3 børn der alle kræver autostole har enten alle tre på bagsædet eller to bagi sammen med en voksen. Begge dele kræver dog et rimelig bredt bagsæde. 

Anmeld Citér

25. august 2019

Babilooo

Var det dig der skrev om reduktion pga trillinger?

har du valgt at behold alle?

Anmeld Citér

25. august 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Var det dig der skrev om reduktion pga trillinger?

har du valgt at behold alle?

Det var ikke mig, nej.

Anmeld Citér

25. august 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Det var ikke mig, nej.

Ok - så mange med trillinger finder der jo ikke. 

Held og lykke - sikke en omvæltning og spændende udfordring

Anmeld Citér

25. august 2019

Soonmom

Vi har tre børn og har pt to på bagsædet og en på forsædet, tænker det bliver et problem at få den i midten ind, medmindre man har en minibus, så jeg ville klart fordele med to bagi, en voksen i midten og endnu et barn foran

Anmeld Citér

25. august 2019

De3Guldklumper

Jeg vil allerhelst have min børn bagi - da det Dor mig føles mest sikkert. Så da vi fik nr 3 gik vi id og købte en bil med 3 separate sæder bagi. Så kunne alle 3 autostole sættes fast med isofix og og stå “enkeltvis”. 

Anmeld Citér

25. august 2019

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har et vennepar i familien som har fået revet sæderne ud bagi og fået monteret sæder som de nederste du har af billeder i dit indlæg, de kan indstilles i højden og børnene sidder super godt i dem. 

De kørte vist til Tyskland for at få dem monteret, de lever op til sikkerheden og man kan gemme de originale sæder og sætte i når bilen skal sælges tænker jeg

Anmeld Citér

28. august 2019

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Vi har et vennepar i familien som har fået revet sæderne ud bagi og fået monteret sæder som de nederste du har af billeder i dit indlæg, de kan indstilles i højden og børnene sidder super godt i dem. 

De kørte vist til Tyskland for at få dem monteret, de lever op til sikkerheden og man kan gemme de originale sæder og sætte i når bilen skal sælges tænker jeg

det nederste billede (sæderne) er et sæde der spændes henover de eksisterende sæder og så tilkøbes tre af den anden (autostolen).

"sædet" kan bruges indtil 36 kg mens "stolen" er fra fødsel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.