nogen der har mirakelmidlet til at sætte fødslen i gang ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.357 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

fiskeroletuegbe

Er efterhånden utålmodig efter at få minl bette tøz i armene... så fødslen må gerne gå igang snart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Pige2009

Det findes ikke... Kun tålmodighed hjælper

Linda 41+3

Anmeld

21. oktober 2009

mor-til-vanessa

fiskeroletuegbe skriver:

Er efterhånden utålmodig efter at få minl bette tøz i armene... så fødslen må gerne gå igang snart...

en af mine veninder fødte igår tirsdag og har først termin 5 november. så det er jo ca 2 uger før. var sammen med hende mandag og der skulle hun ud og have akupunktur og så ville de også sætte nogle nåle for at sætte det lidt igang.

dagen efter fødte hun ´jo så, om det er nåle eller det bare skulle være ved man jo ikke. men du kunne prøve det og se hvad der sker.. hvis du gør det vil jeg gerne hører hvordan det går med det, så gør jeg nemlig det samme

knus liv 33+2

Anmeld

21. oktober 2009

mor-til-vanessa

fiskeroletuegbe skriver:

har ladet mig fortælle at en øl også skulle sætte det igang????

Anmeld

21. oktober 2009

mor-til-vanessa

Linda2009 skriver:

Det findes ikke... Kun tålmodighed hjælper

Linda 41+3

jo jo linda læs min tråd ved ikke om det virker men er da forsøget værd. kan gosdt forstå du vil have hende ud

knus liv

Anmeld

21. oktober 2009

Saaby

fiskeroletuegbe skriver:

Hejsa... Hvis du har mod på det, så prøv at være sammen med din mand/kæreste.

Det stof der er i sæden, er et af de samme stoffer der bliver brugt, når en fødsel skal sættes igang.

Jeg gjorde det selv ved min første fødsel, og en time efter gik vandet. Det var faktisk min jordemoder der kom med foreslaget.

held og lykke..

Anmeld

21. oktober 2009

Pia.

Hejsa... Hvis du har mod på det, så prøv at være sammen med din mand/kæreste.

Det stof der er i sæden, er et af de samme stoffer der bliver brugt, når en fødsel skal sættes igang.

Jeg gjorde det selv ved min første fødsel, og en time efter gik vandet. Det var faktisk min jordemoder der kom med foreslaget.

held og lykke..

Tror det var held at din fødsel gik i gang efter sex... det er helt rigtigt at der i sæd er det samme stof som man bruger til i gang sættelse af en fødsel - MEN... Du skal bruge ca. 50 liter sæd før der er den ønskede mængde - Og jeg ved ikke med din mand, men jeg har ikke oplevet mænd der skyder sådan 50 L. af i et sprøjt eller to *GGG*

Anmeld

21. oktober 2009

LouiseNielsen

Det med sex og sæd virker også kun hvis man i forvejen er ved at gå i fødsel....

Jeg tror ikke på der er noget der virker, babyen kommer når den kommer.... Jeg forstår smak godt din utålmodighed, men trøst dig med at babyen kommer når den er klar til det.....

Held og lykke med fødslen når du kommer dertil...

Anmeld

21. oktober 2009

lunde

min jordmoder sagde SEX SEX SEX OG ATTER SEX..  

men nej der skete intet...   

jeg fik veer, da jeg havde gjort hoved rengøring i hjemmet.  så da jeg var færdig, og ville slappe af, så BOM...  så kom veerne....  

Anmeld

22. oktober 2009

Pige2009

LouiseLarsen skriver:

Det med sex og sæd virker også kun hvis man i forvejen er ved at gå i fødsel....

Jeg tror ikke på der er noget der virker, babyen kommer når den kommer.... Jeg forstår smak godt din utålmodighed, men trøst dig med at babyen kommer når den er klar til det.....

Held og lykke med fødslen når du kommer dertil...

Enig enig Det sker når det sker, og sådan er det bare.

Linda 41+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.