Må jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
7 svar
6 synes godt om
23. august 2019

Anonym trådstarter

Min bror er blevet forladt af sin kæreste gennem mange år - Jeg var ikke super tæt på hende, men  hun elskede oprigtigt mine børn - hun var bedste venner med vores søn 

jeg ser hende nok aldrig igen hun er flyttet tilbage til Jylland 

Må jeg skrive til hende og sige tak for det hun var for os? Og vi ønsker hende alt det bedste? Og hun vild være en gode mor engang ( de kæmper med at få en baby) 

eller er det at stikke min bror i ryggen?

han er knust over hun er gået der var ingen utroskab bare hendes følelser var gået kolde overfor ham 

Jeg har bare et behov for at sige farvel - jeg kommer selv at savne hende og alt det hun var for os 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2019

UnderCover37

Selvfølgelig må du det! 

Og det tror jeg også at din bror forstår, når han har fået sorgen på afstand.

Anmeld Citér

23. august 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Min bror er blevet forladt af sin kæreste gennem mange år - Jeg var ikke super tæt på hende, men  hun elskede oprigtigt mine børn - hun var bedste venner med vores søn 

jeg ser hende nok aldrig igen hun er flyttet tilbage til Jylland 

Må jeg skrive til hende og sige tak for det hun var for os? Og vi ønsker hende alt det bedste? Og hun vild være en gode mor engang ( de kæmper med at få en baby) 

eller er det at stikke min bror i ryggen?

han er knust over hun er gået der var ingen utroskab bare hendes følelser var gået kolde overfor ham 

Jeg har bare et behov for at sige farvel - jeg kommer selv at savne hende og alt det hun var for os 

Ja det ser jeg ikke noget problem i at du gør. 

Efter min ex og jeg gik fra hinanden (mig der gik) sås jeg stadig meget med hans søster. For som hun sagde. Det var ham jeg gik fra. Ikke hende og hendes børn så det skulle han slet ikke blande sig i selvom han var sur over det. 

Anmeld Citér

23. august 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja det ser jeg ikke noget problem i at du gør. 

Efter min ex og jeg gik fra hinanden (mig der gik) sås jeg stadig meget med hans søster. For som hun sagde. Det var ham jeg gik fra. Ikke hende og hendes børn så det skulle han slet ikke blande sig i selvom han var sur over det. 

Super tak!

jeg havde det samme tankegang men da jwg så ham og hans hjertesorg fik jwg ondt i sjælen og fik kolde fødder 

Anmeld Citér

23. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Super tak!

jeg havde det samme tankegang men da jwg så ham og hans hjertesorg fik jwg ondt i sjælen og fik kolde fødder 

Du behøver jo ikke fortælle ham det det er en privat samtale mellem dig og hende  

Min eks blev stjernetosset u starten over at hans familie vovede at snakke med mig .. men.. vi har kendt hinanden i mange år. Selvfølgelig cutter man ikke bare. Og da slet ikke når der er børn indblandet også. Han er faldet ned og accepterer nu fint at jeg har kontakt til dem. Ikke meget, men sådan naturligt opdateringer ift børnene og smalltalk hvis man mødes tilfældigt.  

Jeg tænker også du skal tænke på den måde at deres brud jo intet har med dig at gøre. Du skal støtte din bror i hans sorg, men det betyder ikke at du skal hade kvinden eller lign, selvom han sikkert synes det vil være bedst lige nu  

Anmeld Citér

23. august 2019

Mortilah

Jeg synes du fint kan skrive til hende. Man kan ikke styre sine følelser. Et brud kan også sagten gøre meget ondt på den der går...

Anmeld Citér

24. august 2019

Babilooo

Det synes jeg fint du kan gøre. Men hold dig fra st sige hun bliver en god mor engang. Det er hårdt at se på skrift når man kæmper med at få et barn i det hele taget. Du har jo netop ingen viden om hvorvidt hun ender med at blive mor. 

Anmeld Citér

24. august 2019

1518

Selvfølgelig kan du det! Vi ses stadig med min søsters eksmand. Vi spiser sammen engang imellem, min mand går i biffen med ham, de hjælper hinanden med byggeprojekter, vi passer deres børn, hvis ikke min søster kan tage dem, og han f.eks. gerne vil til koncert, og han passer vores unger. Min søster var træt af det i starten, men nu er deres forhold/samarbejde så godt, at det ikke længere er et problem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.