Jeg er så oppustet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2019

Anonym trådstarter

jeg er 4+0, andengangs gravid og jeg er allerede så oppustet at jeg skal have mine kæmpe løse kjoler på for at skjule det. Øv hvor er det træls allerede. Vi håber på at skjule det til efter nf ligesom med den første men det er allederede svært. Mon det oppustethed forsvinder? Kan ikke huske det værende så slemt første gang. Skal siges jeg er en slank pige så det ses tydeligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2019

Annemette07

Anonym skriver:

jeg er 4+0, andengangs gravid og jeg er allerede så oppustet at jeg skal have mine kæmpe løse kjoler på for at skjule det. Øv hvor er det træls allerede. Vi håber på at skjule det til efter nf ligesom med den første men det er allederede svært. Mon det oppustethed forsvinder? Kan ikke huske det værende så slemt første gang. Skal siges jeg er en slank pige så det ses tydeligt

Jeg var også en del oppustet de første 8 uger. Jeg skjulte min graviditet til uge 14 vha skjorter som sad løse :-) 

Anmeld Citér

23. august 2019

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Jeg var også en del oppustet de første 8 uger. Jeg skjulte min graviditet til uge 14 vha skjorter som sad løse :-) 

Jeg havde en løs bluse på den anden dag og alligevel så tittede maven frem hen over eftermiddagen

Anmeld Citér

23. august 2019

Annemette07

Anonym skriver:

Jeg havde en løs bluse på den anden dag og alligevel så tittede maven frem hen over eftermiddagen

hvis der er nogen der spørg, så prøv med at du har fået en madvarer du ikke kan tåle, så maven er blevet så oppustet. Evt. At du endnu ikke ved hvilken det er ;-) har hørt nogen bliver oppustet af gluten :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.