Hjerteblink hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2019

Anonym trådstarter

Hvornår har i kunnet se hjerteblink? Jeg har bestilit scanning til mår jeg er omkring 6-7 uger. Er ikke helt sikker på præcist hvor langt jeg er henne. Jeg vil bare helst ikke komme til scanning og det er for tidligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Hvornår har i kunnet se hjerteblink? Jeg har bestilit scanning til mår jeg er omkring 6-7 uger. Er ikke helt sikker på præcist hvor langt jeg er henne. Jeg vil bare helst ikke komme til scanning og det er for tidligt.

Jeg var med sikkerhed 6+3 og så fint hjerteblink 

Anmeld Citér

22. august 2019

Anonym trådstarter

Stinna Gundlund skriver:

Jeg var med sikkerhed 6+3 og så fint hjerteblink 

Dejligt at høre! Jeg er ihvertfald 6+5 til den tid men er ikke sikker på om jeg måske er lidt længere henne

Anmeld Citér

22. august 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Dejligt at høre! Jeg er ihvertfald 6+5 til den tid men er ikke sikker på om jeg måske er lidt længere henne

Altså den scanning jeg fik mest ud af var da jeg var 9 uger henne, så jo længere henne du er jo bedre 

Og det er fordi at der er meget mere at kigge på når du er 9 uger henne end de 6/7 uger 

Anmeld Citér

22. august 2019

Anonym trådstarter

Stinna Gundlund skriver:

Altså den scanning jeg fik mest ud af var da jeg var 9 uger henne, så jo længere henne du er jo bedre 

Og det er fordi at der er meget mere at kigge på når du er 9 uger henne end de 6/7 uger 

Det er jeg godt klar over men det er også mere for trygheden at jeg vil så tidligt 

Anmeld Citér

22. august 2019

Maibritt80

Jeg har set hjerteblink i alle mine graviditeter 5+5 (men kun 2 ud af 5 er blevet til noget). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.