Vågentid ved 10 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2019

Ebemor

Profilbillede for Ebemor

Jeg oplever at min dreng på snart 10 måneder bliver sværere at putte til eftermiddagslur. Det går fint om formiddagen i vuggestuen hvor han er ved st blive kørt ind. Han tager dog kun 30 minutter. 

Kan han efterhånden begynde at holde sig vågen i længere tid fra formiddag til eftermiddag, eller hvad har i andre af erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2019

Birthdaybaby

Profilbillede for Birthdaybaby

Min søn har ikke sovet eftermiddagslur i 2-3 mdr, han er 11 mdr nu. Mon ikke han bare er færdig med den lur? 

Anmeld Citér

21. august 2019

Ebemor

Profilbillede for Ebemor
Birthdaybaby skriver:

Min søn har ikke sovet eftermiddagslur i 2-3 mdr, han er 11 mdr nu. Mon ikke han bare er færdig med den lur? 

Jeg ved det ikke helt. Han er meget træt om formiddagen ved 9 tiden og sover som regel 30-40 minutter der. Jeg tænker det er længe uden søvn helt til kl 19. Rykkede din søn sin formiddagslur til omkring middag? �� 

Anmeld Citér

21. august 2019

MinC

Profilbillede for MinC
Birthdaybaby skriver:

Jeg tror i misforstår hinanden. Du tænker den sene lur ikke? Jeg tror, ts mener middagslur.

Min datter på 11 måneder sover 45 min fra 8.15 - 9.00. Så sover hun middagslur kl 12.30 - 14.30/15.00 og bliver puttet til nat mellem 19.30 og 20.00. Så hun har jo nogle lange vågenperioder. Det var det samme med min søn i den alder

Anmeld Citér

21. august 2019

Birthdaybaby

Profilbillede for Birthdaybaby
Ebemor skriver:

Jeg ved det ikke helt. Han er meget træt om formiddagen ved 9 tiden og sover som regel 30-40 minutter der. Jeg tænker det er længe uden søvn helt til kl 19. Rykkede din søn sin formiddagslur til omkring middag? �� 

Nej, han får formiddagslur fra ca. 8.15-8.30 og 30-45 minutter frem. Og så sover han 1,5-2 timers middagslur fra ca. 12. Men ingen eftermiddagslur.  

Anmeld Citér

22. august 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til en Pige fra ‘14
Ebemor skriver:

Jeg oplever at min dreng på snart 10 måneder bliver sværere at putte til eftermiddagslur. Det går fint om formiddagen i vuggestuen hvor han er ved st blive kørt ind. Han tager dog kun 30 minutter. 

Kan han efterhånden begynde at holde sig vågen i længere tid fra formiddag til eftermiddag, eller hvad har i andre af erfaringer?

Da vores datter blev 10 mdr begyndte hun også at blive svær at putte til eftermiddag. Nogle gange blev det nærmest aftenlur. 

Vi valgte at prøve med kun fik 1 lur. Men hun stod også først op kl 6-7 på det tidspunkt. Så blev hun puttet til nat kl 18. Og ja så en enkelt middagslur der kl 11/11.30. Så sov hun i 3 timer.

prøv jer frem, det giver ikke altid sig selv, hvad der fungerer bedst.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.