Hej,
min datter (8 måneder) startede på vuggestue den 5e August. Det gik helt fint, fordi jeg var der. Og det gik fint når hun har det 1,5 time alene. men nu efter 2.5 uger så gik hun ikke at være der. Hun gider ikke spise maden og det er en kamp til at for hende til at sove sin formiddagslur.
Vi ammer stadig meget her hjemme, mest om natten. Men hun får også 1 flaske inden sengetid (kl19.30) som hun plejer at drikke helt fint. Så jeg begyndte at tage en flaske med MME til hende så hun får noget at spise. Men det gider hun heller ikke. Så hun spiser ikke meget mellen kl 8-12.
Jeg starter på studie starten af september, og bliver nervøs over at hun kommer ikke trives medens jeg er væk. fordi når jeg starter så skal hun være på vuggestue fra 7(7.30) til ca.16.00. og jeg er bange for at hun ikke spiser eller noget under dagen.
Hun har heller ikke prøvet at være på vuggestue længere en kl12.00.
En pædagog tror at det kan være amningen som kan påvirke situationen. Fordi det er hendes tryghed nu når hun ikke bruger sut eller lignede. Men vi er heller ikke klare til at stoppe amningen så et er ikke en alternativ.
Har i måske nogle råd? Eller måske har muligheden for at fortælle hvordan i gjorde det.
Fordi jeg husker ikke at min ældste havde nogle problemer når hun startede. Så det stresser mig lidt nu med lille søster.
Anmeld
Citér