Som aktiv rytter, styrketræner og stor fitness autusiast var jeg slet ikke i tvivl om at jeg ville fortsætte min ridning og træning som hidtil da jeg blev gravid.
Træningen og den seriøse daglige ridning har altid været mit holdepunkt i livet, så det skulle der ikke laves om på hvis det var muligt ♀️
Dog er status her i uge 14 lidt en anden, kvalme, træthed og manglende overskud stjal fuldstændig de gode intentioner.
Fra uge 5-10 lavede jeg intet andet end at passe mit job (25timer) og min familie. Men nu er jeg i fuld vigør igen, træner 5-6 gange ugentlig 1 1/2-2 timer af gangen og ridningen genoptages slut på ugen her, når hesten er hjemme fra sit træningsophold ;-)
Jeg er stadig ved godt mod og håber at jeg fra nu kan fortsætte hvor jeg slap, sådan er følelsen i hvert fald ;-)
Jeg overvejede dog aldrig st sætte mit medlemskab på pause, så det vil jeg heller ikke anbefale dig som de øvrige kommentar siger, så er bevægelse og motion nærmest endnu vigtigere nu en tidligere, blot du husker st mærke efter i din krop ♀️
Der findes en masse motiverende og inspirerende podcasts om træning gennem graviditet, som jeg gerne anbefaler hvis du føler dig usikker
Anmeld
Citér