Idolplakater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2019

Ena

Kære alle 

Min datter ønsker sig brændende plakater af Sia, Adrianna Grande og Katy Perry. Vi har været på hjemmesider som Posterland, Ebay, Etsy og Amazone, som vi troede havde alt - men det har de åbenbart ikke...

Min ellers meget internetkyndige mand har givet op, men jeg giver det lige et skud mere, og vil derfor spørge herinde:

Hvor kan man købe plakater til teenage/preteenage værelset? Dvs. ingen bare numser eller damer i blondeundertøj og kavalergang, men noget sødt og uskyldigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2019

serinasmor

Ena skriver:

Kære alle 

Min datter ønsker sig brændende plakater af Sia, Adrianna Grande og Katy Perry. Vi har været på hjemmesider som Posterland, Ebay, Etsy og Amazone, som vi troede havde alt - men det har de åbenbart ikke...

Min ellers meget internetkyndige mand har givet op, men jeg giver det lige et skud mere, og vil derfor spørge herinde:

Hvor kan man købe plakater til teenage/preteenage værelset? Dvs. ingen bare numser eller damer i blondeundertøj og kavalergang, men noget sødt og uskyldigt 

Adrianna Grande? 

Eller Ariana Grande? 

Anmeld Citér

21. august 2019

Ena

serinasmor skriver:

Adrianna Grande? 

Eller Ariana Grande? 

Kan næsten fornemme, at det er den sidste mulighed, der er den rigtige 

Anmeld Citér

21. august 2019

Ena

Sprit25 skriver:

https://www.europosters.dk/plakater/ariana-grande-selfies-v53876?gclid=CjwKCAjwkenqBRBgEiwA-bZVttRkUlwKuKT3gp25xPYjxSJSJT72EXCEmktu71PC40zOWbad-zXnahoCpkgQAvD_BwE

Den hjemmeside har jeg ikke kunnet google mig frem til, men det ligner noget, der kunne gå hen og blive en vinder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.