Hvilken dukke har i valg til jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2019

Anonym trådstarter

Jeg er så småt begynd af kigge efter en dukke til min nices man synes der er så mange af valg i mellem så jeg vil høre jer af hviken dukke vil i Anbefal til en pige på 3 som skal havde sin først dukke ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2019

Babilooo

Jeg elskede min babydukke. Man kan give den flaske og køre den i en dukkebarnevogn osv.

den var fantastisk

Anmeld Citér

17. august 2019

Dorthe1986

Jeg købte en Corolle dukke til min datter da hun blev 2 år og den er bare højt elsket stadigvæk, hvor hun lige er blevet 3 år

Anmeld Citér

17. august 2019

SofiaMik

Corolle dukkerne er fantastiske. Især den der kan bade

med barnet. De er prisnominerede.

De har en svag lugt af vanilje og er meget kønnere end de dukker, man kan få i br.

Anmeld Citér

18. august 2019

Birthdaybaby

En dukke med blød krop, der ikke er for tung. Min datter er snart 3, og har (desværre) en 4-5 dukker, bruger kun den lille, bløde, lette. 

Anmeld Citér

18. august 2019

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Min datter arvede min Baby Born som hun var super glad for..
Så mistede hun den i SFO.
Så fik hun Baby Annabell 

Den var lillesøster MEGET begejstret for til storesøsters frustration
Så hun fik Baby Annabells lillebror 

Lillebror er meget glad for Baby Annabells lillebror, til stor frustration for storesøsters.. så overvejer om han også skal have en .. (eller giver man 3 årige drenge dukker?)

Anmeld Citér

18. august 2019

Nea85

For os har det været vigtigt med dukker af god kvalitet.

Vores piger har begge fået en Corolle babydukke med blød krop (30 cm) til deres 1-års fødselsdag.

Til jul, inden de blev 3 år, har de fået endnu en, men lidt større, babydukke fra Corolle (36 cm).

De har begge været meget glade for deres dukker. Vores ældste datter har "knyttet sig" mest til den på 30 cm, mens vores yngste har leget mest med den på 36 cm.

I 4-års fødselsdagsgave fik storesøster en Götz pigedukke med langt hår, som hun også har været meget glad for. Man kan få oceaner af tøj og tilbehør til, som har været et fast punkt på ønskesedlen indtil hun blev 7 år. Siden hen har hun fået en mere, vist nok fra Toysrus. Storesøster er i øvrigt 8 år nu og leger stadig meget med både babydukkerne og dem med langt hår. 

Hendes lillesøster har aldrig rigtig vist interessen for dem med langt hår, så hun har ikke fået sådan en. Hun er 5 år nu og leger også meget med sine dukker.

Det skal lige siges, at pigerne har virkelig meget tøj til deres dukker, da min mor er meget glad for at sy 

Anmeld Citér

18. august 2019

Anonym

Problembarnet skriver:

Så fik hun Baby Annabell 

Lillebror er meget glad for Baby Annabells lillebror, til stor frustration for storesøsters.. så overvejer om han også skal have en .. (eller giver man 3 årige drenge dukker?)

Jamen hvorfor skulle den arme dreng ikke få en dukke? Det ville da være helt fjollet at lade være ... 

Den eneste dukke jeg har købt, var til min nevø på 2. Han knuselsker den. Den havde i øvrigt rødt hår og hed vist Christina Min datter gider det dem ikke.

Anmeld Citér

18. august 2019

MKBP

Profilbillede for MKBP
Problembarnet skriver:

Så fik hun Baby Annabell 

Ja det gør man   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.