Forsinket mens, kraftigere og pletblødning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2019

Anonym trådstarter

Hej jeg ved godt i ikke er læger, men synes det er et lidt fjollet problem at gå til lægen med. Især fordi jeg i forvejen går ofte til læge pga. Angst. 

Sagen er at min sidste cyklus var på 50 dage ... (normalt er den på 30 dage) jeg testede selvfølgelig flere gange og på alle test kom der streg efter tid. (Prøvede fire forskellige typer, dog blev stregen med tiden svagere og længere tid om at komme). Men tænker når det efter tid så de vel alligevel alle negative. 

Efter 50 dage får jeg min mens, virkelig kraftig i tre dage med murren og øv... den varede også noget længere end normalt (normalt bløder jeg 3-4 dage denne gang 7 dage). 

Nu det så 8 dage siden mens stoppede, men jeg pletbløder hver gang jeg tørre mig ? Nogen der ved hvad der sker med min krop? Hvorfor den pludseligt opfører sig sådan det virkelig underligt. Har altid regelmæssig mens og har aldrig har en pletblødning. 

Det sådan noget brunt og vandigt blod der kommer på papiret. (Undskyld detaljerne) men bliver lidt nervøs. Vær sød at fortælle mig det normalt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.