1 vs. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2019

Anonym trådstarter

Hej. Hvordan var jeres symptomer på graviditet 1vs 2 eller 3 eller 4 gang? 

Første gang startede med jag og murren i underlivet, så kom de mega ømme bryster, humørsvingninger og til sidst kvalme og opkast.

hvis jeg er gravid nu er jeg kun 3+1 men sidst kom symptomerne allerede få dage efter æl. Nu her oplever jeg jag og murren i underlivet og for et par dage siden begyndte jeg at få madlede og synes min lugtesans er forstærket. Mine bryster er ikke som sådan ømme men jeg synes de føles varme og tunge hvis i forstår? Manden synes vorterne er blevet større. Det kan jeg dog ikke se igår var jeg virkelig følelsesladet og var sur og trist on/off. Åh jeg håber den er der. Ellers gør min krop en masse mærkelige ting 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej. Hvordan var jeres symptomer på graviditet 1vs 2 eller 3 eller 4 gang? 

Første gang startede med jag og murren i underlivet, så kom de mega ømme bryster, humørsvingninger og til sidst kvalme og opkast.

hvis jeg er gravid nu er jeg kun 3+1 men sidst kom symptomerne allerede få dage efter æl. Nu her oplever jeg jag og murren i underlivet og for et par dage siden begyndte jeg at få madlede og synes min lugtesans er forstærket. Mine bryster er ikke som sådan ømme men jeg synes de føles varme og tunge hvis i forstår? Manden synes vorterne er blevet større. Det kan jeg dog ikke se igår var jeg virkelig følelsesladet og var sur og trist on/off. Åh jeg håber den er der. Ellers gør min krop en masse mærkelige ting 

Første gang var første symptom udebleven mens, og senere kom kvalmen. Så kom de ømme bryster og jag i underlivet. 

Denne gang var første symptom udebleven mens og så kom der jag og murren i underlivet. Og så kom kvalmen igen, men ingen ømme bryster denne gang. Til gengæld er vorterne blevet ømme og meget følsomme i andet trimester. 

Anmeld Citér

16. august 2019

Christabelle

Første gang var det udebleven mens der var det første symptom. Der kom ingen andre symptomer andet end halsbrand fra uge 34 og lidt ondt i lænden fra uge 37. Testede 4+0.

Anden gang var det en fornemmelse. Synes jeg havde en' kugle' i underlivet og så prøvede jeg at teste da jeg var 3+5. Kvalme, svimmelhed kom fra uge 6.

Anmeld Citér

16. august 2019

Barn3

Når jeg bliver gravid,biler jeg syg-med feber. Og får massiv udslet af herpis virus på læbene. Og så kommer kvalme ret tidligt i forløbet.

Og så-får jeh allergi mod guld. Kan ikke gave min halskæde og øreringe på mig.

Så kan du se,vi er så forskellige!

Anmeld Citér

16. august 2019

LSS

Første og anden graviditet; udebleven mens ellers ingen symptomer overhovedet. Det er to piger.

trejde og fjerde graviditet; udebleven mens og voldsom kvalme samt opkast fra uge 5 begge gange. Det er to drenge. 

Anmeld Citér

16. august 2019

Anonym

Første graviditet: de allerførste symptomer var ømme bryster, svimmelhed og lyst til chokolade. Samme dag som jeg testede positivt, tissede jeg hele tiden. 

Anden graviditet: kvalme, hovedpine. Samme dag som positiv test, tissede jeg hele tiden 

Anmeld Citér

16. august 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Symptomerne i begyndelsen af begge mine to graviditeter har været ret ens. De startede tidligt! Først stærkt øget lugtesans fra omkring 3+0, og allerede omkring 3+4-3+5 startede den kraftige kvalme og daglige opkastninger gange mange. Derudover havde jeg en masse murren i underlivet ligesom op til mens, men mens kom bare aldrig. Anden gang vs. første gang fik jeg dog lidt ømme bryster.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.