Giftes efter 10 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2019

Anonymor

Vi blev også gift på rådhuset. Efterfølgende holdt vi åbent hus, hvor folk kunne komme og få en lille drink eller sodavand og snacks og hyggesnak. Om aftenen havde vi inviteret vores forældre på aftensmad, og min mor blev og passede vores søn, imens vi tog på hotel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2019

Black Rose

Da vi blev viet på rådhuset, havde vi inviteret vores forældre og søskende med. Efter vielsen tog vi på cafe i nærheden af rådhuset, hvor vi spiste frokost og derefter hjem til mine svigerfamilier til nogle hyggelige timer i haven med lidt snacks og ellers bare hygge i det gode vejr. Det var en super dejlig (simpel) dag, lige som vi gerne ville have det 

Vi holder også en fest senere, men ikke noget med en tur i kirken, for vi er jo allerede gift, så den del forstår jeg ikke helt at “gentage” - men hver sin lyst, hvis det betyder noget for en 

Anmeld Citér

17. august 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvis I alligevel har ventet 10 år, hvorfor så ikke vente, til I har råd til en fest?

Vi store dreng spørge hvorfor jeg ikke hedder det samme som ham han er 4 årig - det gat vores mands efternavne da vi begge havde lignede efternavne vilde jeg helst ha hans og jeg ved ikke rigtigt om vi holder fest engang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.