Hjelm til 2.5 mnd gammel baby i cykeltrailer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
4 svar
4 synes godt om
15. august 2019

kamikaze

Vi har en Winther Dolphin cykeltrailer med Weber babyindsats med nakkestøtte. Såvidt jeg kan se,  kan den bruges fra 1 mnd (vores er 2.5 mnd). Men jeg kan ikke finde en cykelhjelm der passer. Er der nogen, der har erfaring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2019

Birthdaybaby

Kender ikke den du beskriver, men vores søn sad i autostolen, og der skal de netop ikke have cykelhjelm på, for de skal jo ikke ligge på den. 

Tænker sædet er af samme slags, da baby ikke kan sidde?

Anmeld Citér

15. august 2019

kamikaze

Birthdaybaby skriver:

Kender ikke den du beskriver, men vores søn sad i autostolen, og der skal de netop ikke have cykelhjelm på, for de skal jo ikke ligge på den. 

Tænker sædet er af samme slags, da baby ikke kan sidde?

Jo, hun kommer til at ligge ned. Men kan det passe at hun ikke skal have hjelm? Hvad hvis nogen kører ind i traileren?

Jeg fandt en gammel tråd på slyngebarn hvor nogen havde brugt hjelm i trailer, men derfor kan det selvfølgelig være gode grunde til at lade være!

Anmeld Citér

15. august 2019

Christabelle

De er beskyttet i babyindsatsen som hvis det var en autostol i bil. Så det er først når de kommer ud af babyindsatsen at de skal bruge hjelm. 

Anmeld Citér

15. august 2019

Soonmom

Vi bruger ikke hjelm til vores på 1,5 månede men de to store på 2 og 3 har selvfølgelig hjelm på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.