Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
7 svar
1 synes godt om
15. august 2019

Anonym trådstarter

Ja jeg må ikke fortælle nogen noget endnu, for min kæreste.. men her er jeg anonym sååå..

JEG ER GRAVID!! Jeg har kvalme og ligamentsmerter, men hvad gør det, når jeg er gravid altså 

er 3+6, testede i går aftes og igen til morgen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2019

Mullemee

Stort tillykke. 

Anmeld Citér

16. august 2019

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Stort tillykke. 

Taaaak

Anmeld Citér

17. august 2019

FruLionborg

Tillykke

Anmeld Citér

17. august 2019

Mælkebøtten1990

TILLYKKE 

jeg har selv testet positiv for nogle dage siden og er 4+4. Synes det er så svært og skulle holde hemmeligt heeeeelt indtil uge 12 

Anmeld Citér

18. august 2019

Anonym trådstarter

Mælkebøtten1990 skriver:

TILLYKKE 

jeg har selv testet positiv for nogle dage siden og er 4+4. Synes det er så svært og skulle holde hemmeligt heeeeelt indtil uge 12 

Det synes jeg også! Vi er så blevet enige om en tidlig scanning, i uge 7 :-) så vi kan fortælle familier og venner det derefter  men hold op, jeg er træt!!

Anmeld Citér

18. august 2019

Aagaard81

Tillykke!

Jeg er også omkring 4+5 og har kvalme, ømme bryster og murren i underlivet. Det er 3. barn men jeg har fuldstændig glemt alt om hvordan det var de andre gange 

Anmeld Citér

21. august 2019

JdmBerit

Anonym skriver:

Ja jeg må ikke fortælle nogen noget endnu, for min kæreste.. men her er jeg anonym sååå..

JEG ER GRAVID!! Jeg har kvalme og ligamentsmerter, men hvad gør det, når jeg er gravid altså 

er 3+6, testede i går aftes og igen til morgen. 

Stort tillykke 

Kvalme er jo desværre en stor del af graviditeten for mange, men bliver den for slem er der lidt råd at hente. Forhåbentlig er der nogle af disse som vil kunne hjælpe dig til at mindske den.

Mange hilsner,
Jordemoder Berit

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.