Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg må ikke fortælle nogen noget endnu, for min kæreste.. men her er jeg anonym sååå..
JEG ER GRAVID!! Jeg har kvalme og ligamentsmerter, men hvad gør det, når jeg er gravid altså
er 3+6, testede i går aftes og igen til morgen.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke.
Mullemee skriver: Stort tillykke.
Taaaak
Tillykke
TILLYKKE
jeg har selv testet positiv for nogle dage siden og er 4+4. Synes det er så svært og skulle holde hemmeligt heeeeelt indtil uge 12
Mælkebøtten1990 skriver: TILLYKKE jeg har selv testet positiv for nogle dage siden og er 4+4. Synes det er så svært og skulle holde hemmeligt heeeeelt indtil uge 12
Det synes jeg også! Vi er så blevet enige om en tidlig scanning, i uge 7 :-) så vi kan fortælle familier og venner det derefter men hold op, jeg er træt!!
Tillykke!
Jeg er også omkring 4+5 og har kvalme, ømme bryster og murren i underlivet. Det er 3. barn men jeg har fuldstændig glemt alt om hvordan det var de andre gange
Anonym skriver: Ja jeg må ikke fortælle nogen noget endnu, for min kæreste.. men her er jeg anonym sååå.. JEG ER GRAVID!! Jeg har kvalme og ligamentsmerter, men hvad gør det, når jeg er gravid altså er 3+6, testede i går aftes og igen til morgen.
Stort tillykke
Kvalme er jo desværre en stor del af graviditeten for mange, men bliver den for slem er der lidt råd at hente. Forhåbentlig er der nogle af disse som vil kunne hjælpe dig til at mindske den.
Mange hilsner,Jordemoder Berit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128