Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2019

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har et spørgsmål som jeg håber du/I har lyst til at svare på. 

Det skal sige jeg ikke har været gravid før og er 32 år. Min familie siger jeg er selv om en svag positiv test og Brun/blod pletter i 2 dage nu. Mavesmærte som mens men ikke mens.

Hvad tænker du/I omkring Det?

Den 8/8 skulle jeg ha haft min mens på 5 dage men få den ikke og få en negativ test den 11/8 dagen efter 12/8 svag positiv siger familie men hvad tænker I?

Og hvis svag positiv Hvornår ville i teste igen?

Undskyld for den lidt længe besked men har virkelig ikke prøvet det her før. Håber du/I svare.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Hej. Jeg har et spørgsmål som jeg håber du/I har lyst til at svare på. 

Det skal sige jeg ikke har været gravid før og er 32 år. Min familie siger jeg er selv om en svag positiv test og Brun/blod pletter i 2 dage nu. Mavesmærte som mens men ikke mens.

Hvad tænker du/I omkring Det?

Den 8/8 skulle jeg ha haft min mens på 5 dage men få den ikke og få en negativ test den 11/8 dagen efter 12/8 svag positiv siger familie men hvad tænker I?

Og hvis svag positiv Hvornår ville i teste igen?

Undskyld for den lidt længe besked men har virkelig ikke prøvet det her før. Håber du/I svare.

Klart negativ, mine ser tit sådan ud, når jeg ikke er gravid. 

Anmeld Citér

14. august 2019

Janet1989

Negativ 

Anmeld Citér

15. august 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Klart negativ, mine ser tit sådan ud, når jeg ikke er gravid. 

Mine har aldrig set sådan ud. Og har stadig ikke fået min mens. Hvornår tror du så jeg skal tag en ny test? Jeg er meget i tvivl om hvordan og hvor ledes da det er første gang Jeg har haft tegn på mens igennem hele tiden samtidig med jeg skulle ha den og er begynd at få kvalme, snottet og træthed. Mine bryster er lidt ømme og hævet og føler mig tung i underlivet. Føler at jeg er gravid. Men er ikke sikker på nået. Har stadig ikke fået min mens og det er 8 dage nu jeg køre ind i.

Anmeld Citér

15. august 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Mine har aldrig set sådan ud. Og har stadig ikke fået min mens. Hvornår tror du så jeg skal tag en ny test? Jeg er meget i tvivl om hvordan og hvor ledes da det er første gang Jeg har haft tegn på mens igennem hele tiden samtidig med jeg skulle ha den og er begynd at få kvalme, snottet og træthed. Mine bryster er lidt ømme og hævet og føler mig tung i underlivet. Føler at jeg er gravid. Men er ikke sikker på nået. Har stadig ikke fået min mens og det er 8 dage nu jeg køre ind i.

Prøv og test igen om en uge hvis den ikk er kommet. Og ellers er det ikke unormalt at man kan springe en cyklus over. 

Anmeld Citér

15. august 2019

M O R til J Vega

Ens tanker kan gøre rigtig meget ved kroppen 

jeg har bare tit fået de test der, og lidt tydligere, uden at være gravid. 

Er du lige stoppet på p piller eller lignede? 

Synes sagtens du kan tage en test til nu her eller imorgen. 

Testen burde være tydligere nu, hvis du er gravid. Måske giver det dig noget ro  måske den er tydligere eller helt blank 

Anmeld Citér

16. august 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Ens tanker kan gøre rigtig meget ved kroppen 

jeg har bare tit fået de test der, og lidt tydligere, uden at være gravid. 

Er du lige stoppet på p piller eller lignede? 

Synes sagtens du kan tage en test til nu her eller imorgen. 

Testen burde være tydligere nu, hvis du er gravid. Måske giver det dig noget ro  måske den er tydligere eller helt blank 

Jeg venter en uge til at teste igen når jeg skal til læge. men tak fordi i svare og er forstående 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.