Ideer til gave på bryllupsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2019

Bettybom

Hej, 

min mand og jeg har snart bryllupsdag og det fejre vi med en gave til hinanden. 

Jeg havde egentlig tænkt mig, at vi sku på det der hedder arndal og så ud pg spise (smag og behag). Arndal er et spasted og har så fået dårlige anmeldelser. Så det tør jeg ikke alligevel. 

Jeg har fået min mor til at tage vores datter, så vi får en dag/aften/nat for os selv. Det trænger vi til. Så er der nogle der har nogle fantastiske ideer, til romantiske ophold eller lign? Eller noget helt andet man kan lave? 

Synes det er lidt kedeligt, bare at tage ud at spise. Der skal ligesom ske lidt mere. 

Comedy har vi prøvet en del gange, så den kan ikke bruges. 

Håber der er nogle der har nogle gode ideer - budgettet er 1500kr MEGET gerne mindre 

ps. Vi bor i Kbh og det skal foregå på Sjælland 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvis jeg skulle finde på noget specielt, så kunne det være en tur til udsigtstårnet ved Gisselfeld på sydsjælland.
https://www.campadventure.dk/en/#udsigtstaarn

Det kræver så at man får bare nogenlunde godt vejr.

Det kan være man kan finde noget romantisk middag og evt. overnatning også på de kanter.

Anmeld Citér

14. august 2019

Bettybom

IenFart skriver:

Hvis jeg skulle finde på noget specielt, så kunne det være en tur til udsigtstårnet ved Gisselfeld på sydsjælland.
https://www.campadventure.dk/en/#udsigtstaarn

Det kræver så at man får bare nogenlunde godt vejr.

Det kan være man kan finde noget romantisk middag og evt. overnatning også på de kanter.

Hej, 

ja det er en god ide. En tanke jeg selv har haft. Men så er man bare så pokkers afhængig af vejret 

Anmeld Citér

14. august 2019

Mullemee

Hvad med en spa-dag hos Ilse Jakobsen i Hornbæk? Jeg har lige været der med min kæreste, og det var rigtigt godt. Maden er også rigtig god.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.