Hvorfor er det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august 2019

Anonym trådstarter

Sagen er den mine svigerforældre er skilt og begge er blevet gift igen de gik fra hinanden mange år siden.

Min svigermor og hans mand kan vi fint med stille og roligt 

men men min svigerfar og hans kone er der bare så dårlig steming jeg kan ikke fordrage dem de er virkelig arrogante. - de kommer altid med en eller anden kritik og når de går er det der jeg få ro på igen 

når vi har dem op besøge er vi vildt stress nervøse :/ stress faktor på 10!

men svigermor og hende mand som vi kan lide er intet udover det normale man gøre rent osv.

Hvorfor kan det være vi bliver så stresset af dem? Når vi ikke engang kan lide dem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2019

Mullemee

Familie vælger man desværre ikke selv. Kan I ikke bare holde det på et minimum? Inviter dem til de store ting, og hvis I alligevel ikke rigtigt bryder jer om dem, så lad være med at se dem i hverdagen eller bare fordi det lige passer ind? Det er jo jeres hus og jeres regler.

Anmeld Citér

13. august 2019

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Familie vælger man desværre ikke selv. Kan I ikke bare holde det på et minimum? Inviter dem til de store ting, og hvis I alligevel ikke rigtigt bryder jer om dem, så lad være med at se dem i hverdagen eller bare fordi det lige passer ind? Det er jo jeres hus og jeres regler.

Vi ser dem så sjældent fordi vi aldeig invitere - selvom de ikke er så nærværende med vores børn forguder vores børn dem? Jeg forstår det ikke helt ærligt

- men jeg synes vi skal se dem mere pga børnene 

Anmeld Citér

13. august 2019

Mullemee

Anonym skriver:

Vi ser dem så sjældent fordi vi aldeig invitere - selvom de ikke er så nærværende med vores børn forguder vores børn dem? Jeg forstår det ikke helt ærligt

- men jeg synes vi skal se dem mere pga børnene 

Det kan jeg godt forstå. Den er svær. Nogle folk kan man bare ikke med. Hvad med at invitere dem sammen med andre? Så kan I tale mest med de andre, og det er ikke så tydeligt, at I ikke bryder jer om dem. 

Anmeld Citér

13. august 2019

Janet1989

Jeg har også nogle familiemedlemmer som virkelig ikke deler samme værdier som jeg, som bagtaler andre familiemedlemmer og jeg kunne blive ved ... jeg er simpelthen stoppet med at se dem - det er kun hvis familien på den side , holder fødselsdage , at vi ses - elllers ikke. Ville aldrig bruge tid sammen med mennesker som gør mig utilpas/stresset/ked

Anmeld Citér

14. august 2019

Babilooo

Relationer man har det akavet med kan også hænge sammen med at man ikke ses ofte. Så opstår der en utryghed. 

Hvorfor kan din man ikke lide sin far? Eller er det konen der er problemet?

Jeg ville klart lade børnene blive passet af dem og måske ikke altid være der også. Hvis de har det fint sammen så kan de jo ses noget mere.

Anmeld Citér

14. august 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Relationer man har det akavet med kan også hænge sammen med at man ikke ses ofte. Så opstår der en utryghed. 

Hvorfor kan din man ikke lide sin far? Eller er det konen der er problemet?

Jeg ville klart lade børnene blive passet af dem og måske ikke altid være der også. Hvis de har det fint sammen så kan de jo ses noget mere.

Problmet er den nye kone hun er DR. Jekyll Mister Hyde 

hun er meget glad for børnene når hendes mand er der og SER så snart han går er hun ligeglad - Vores barn kunne ikke forstå det og blev så forvirret over det, fik en snak med min sundhedsplejske og hun sagde hende skulle børnene holdes fra da hun var en “utryg” voksen hun viste børne at voksne ikke er at stole på, at man kan skifte når man har lyst intresse og det skulle jwg ikke lade hendes påvirke mine børn på den måde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.