Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2019

Anonym trådstarter

hej!

jeg havde æl i fredags og jeg er begyndt at have ondt i lænd, murren og stilkende smerter i underlivet og mone bryster begynder at blive ømme. De to første ting sker også altid op til mens men har aldrig ømme bryster op til mens.

synes at kan huske jeg meget tidligt havde symptomer da jeg var gravid med den første. Mon det er det jeg allerede mærker nu? Hvor tidligt har i mærket til det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

hej!

jeg havde æl i fredags og jeg er begyndt at have ondt i lænd, murren og stilkende smerter i underlivet og mone bryster begynder at blive ømme. De to første ting sker også altid op til mens men har aldrig ømme bryster op til mens.

synes at kan huske jeg meget tidligt havde symptomer da jeg var gravid med den første. Mon det er det jeg allerede mærker nu? Hvor tidligt har i mærket til det?

Jeg havde ingen af de tegn, men til gengæld var min lugtesans helt ændret. Det skete kort efter æggeløsning. Jeg skyndte mig at slå det hen igen, men en halv måned senere stod jeg med en positiv test, og nu har vi en dreng på 8 mdr. 

Anmeld Citér

13. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde ingen af de tegn, men til gengæld var min lugtesans helt ændret. Det skete kort efter æggeløsning. Jeg skyndte mig at slå det hen igen, men en halv måned senere stod jeg med en positiv test, og nu har vi en dreng på 8 mdr. 

Spændende 

Anmeld Citér

14. august 2019

Mizoza

Jeg havde ægløsning omkring 1./2. August, droppede p piller den 16. Juli og fik mens den 20. Juli. 

Har lige testet positiv 3 dage i streg. Skal have mens i weekenden, men håber den udebliver. Troede slet ikke man kunne blive gravid så hurtigt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. august 2019

Anonym trådstarter

Jeg havde ægløsning omkring 1./2. August, droppede p piller den 16. Juli og fik mens den 20. Juli. 

Har lige testet positiv 3 dage i streg. Skal have mens i weekenden, men håber den udebliver. Troede slet ikke man kunne blive gravid så hurtigt 

Tillykke

Det her er også første forsøg  Vores  første  er lavet i første forsøg så håber den er der 

Anmeld Citér

15. august 2019

Mizoza

Anonym skriver:

Tillykke

Det her er også første forsøg  Vores  første  er lavet i første forsøg så håber den er der 

Krydser fingre for jer! 

Anmeld Citér

15. august 2019

Miti's mama

Med nummer to gik der omkring 3 dage inden jeg fik ømme bryster, så det kan gå hurtigt ��

Anmeld Citér

15. august 2019

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Med nummer to gik der omkring 3 dage inden jeg fik ømme bryster, så det kan gå hurtigt ��

Jeg synes ikke mine er lige så ømme som sidst og det er på en anden måde. I dag og igår har jeg haft madlede og i dag kunne jeg ikke spise aftensmaden og da jeg stegte kødet synes jeg det stank hvilket jeg kan huske fra sidst håber den er der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.