Vi var inde på sygehuset idag til en EEG af Daniella´s hjerne for at tjekke om hun fik en form for elepsi (staves) anfald da hun kan finde på at slå sig selv i hovedet og banke hovedte ind i ting, og de tror også der er noget inde i hovedet der gener hende da hun bliver ved med at pille sig i ørene (vi har været evd ørelæge og de kunne intet se)...
Denne EEG var med søvn så vi havde fået kørt Daniella godt trær og fået fyldt hendes mave godt men da vi så kom ind i det der rum begyndte hun bare at skrige hun skreg og skreg og skreg så meget at vi til sidst måtte opgive, og hun kunne efterfølgende ikke trække vejret ordenligt i omkring 1time, vi gik derfor op på børne afd. og spurgte om vi ikke kunne få en ny tid med noget hun kunne få at sove på, nu har de så planlagt at de vil indlægge os i et par dage her snarts muligt og i den forbindelse få lavet en EEG, de håber på at kunne fange et "anfald" dog er jeg meget i tvivl om dette da det jo kommer og går, nogen perioede er det jo flere gange om dagen andre gange går der uger imellem, og jeg ser dem jo ikke hele tiden selv da jeg ikke er over hende hele tidne og da hun er bgyndt i dp og hun er jo helelr ikke over hende hele tiden da hun jo også har tre andre børn...
Er lidt depri oven på denne dag da jeg også selv snart skal ind og har fortaget en opration for en springfinger...
og syntes bare det er begyndt at gå så godt emd Daniella og er bange for at dette vil ødelægge det og at hun begynder ikke at vil spise igen...
Anmeld