Var på sygehuset idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

4xGreve

Vi var inde på sygehuset idag til en EEG af Daniella´s hjerne for at tjekke om hun fik en form for elepsi (staves) anfald da hun kan finde på at slå sig selv i hovedet og banke hovedte ind i ting, og de tror også der er noget inde i hovedet der gener hende da hun bliver ved med at pille sig i ørene (vi har været evd ørelæge og de kunne intet se)...

Denne EEG var med søvn så vi havde fået kørt Daniella godt trær og fået fyldt hendes mave godt men da vi så kom ind i det der rum begyndte hun bare at skrige hun skreg og skreg og skreg så meget at vi til sidst måtte opgive, og hun kunne efterfølgende ikke trække vejret ordenligt i omkring 1time, vi gik derfor op på børne afd. og spurgte om vi ikke kunne få en ny tid med noget hun kunne få at sove på, nu har de så planlagt at de vil indlægge os i et par dage her snarts muligt og i den forbindelse få lavet en EEG, de håber på at kunne fange et "anfald" dog er jeg meget i tvivl om dette da det jo kommer og går, nogen perioede er det jo flere gange om dagen andre gange går der uger imellem, og jeg ser dem jo ikke hele tiden selv da jeg ikke er over hende hele tidne og da hun er bgyndt i dp og hun er jo helelr ikke over hende hele tiden da hun jo også har tre andre børn...

Er lidt depri oven på denne dag da jeg også selv snart skal ind og har fortaget en opration for en springfinger...

og syntes bare det er begyndt at gå så godt emd Daniella og er bange for at dette vil ødelægge det og at hun begynder ikke at vil spise igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Betina88

Ej , for filan .. det lyder sku' ikk' rart .. :/

Håber ikk' hun mister sine spisevaner på grund af det .

Jeg fingre for jer at det vil gå godt ..

Anmeld

21. oktober 2009

4xGreve

Betina88 skriver:

Ej , for filan .. det lyder sku' ikk' rart .. :/

Håber ikk' hun mister sine spisevaner på grund af det .

Jeg fingre for jer at det vil gå godt ..

mange tak...

Håber jeg virkelig heller ikke for det er første gang i ca. 1 år at hun endelig spiser godt og egentligt virker til at intresser sig bare lidt for mad for det det er og ikke fro noget som man bare kan lege og kaste med...

Og indlægges igen, okrer det bare ikke, troede at nu var vi endelig fri, men der kan jeg vist tro om...

Anmeld

21. oktober 2009

mor-til-vanessa

WiitrioeN skriver:

Vi var inde på sygehuset idag til en EEG af Daniella´s hjerne for at tjekke om hun fik en form for elepsi (staves) anfald da hun kan finde på at slå sig selv i hovedet og banke hovedte ind i ting, og de tror også der er noget inde i hovedet der gener hende da hun bliver ved med at pille sig i ørene (vi har været evd ørelæge og de kunne intet se)...

Denne EEG var med søvn så vi havde fået kørt Daniella godt trær og fået fyldt hendes mave godt men da vi så kom ind i det der rum begyndte hun bare at skrige hun skreg og skreg og skreg så meget at vi til sidst måtte opgive, og hun kunne efterfølgende ikke trække vejret ordenligt i omkring 1time, vi gik derfor op på børne afd. og spurgte om vi ikke kunne få en ny tid med noget hun kunne få at sove på, nu har de så planlagt at de vil indlægge os i et par dage her snarts muligt og i den forbindelse få lavet en EEG, de håber på at kunne fange et "anfald" dog er jeg meget i tvivl om dette da det jo kommer og går, nogen perioede er det jo flere gange om dagen andre gange går der uger imellem, og jeg ser dem jo ikke hele tiden selv da jeg ikke er over hende hele tidne og da hun er bgyndt i dp og hun er jo helelr ikke over hende hele tiden da hun jo også har tre andre børn...

Er lidt depri oven på denne dag da jeg også selv snart skal ind og har fortaget en opration for en springfinger...

og syntes bare det er begyndt at gå så godt emd Daniella og er bange for at dette vil ødelægge det og at hun begynder ikke at vil spise igen...

bliver helt ked af det på jeres vegne når jeg læser dette. men jeg håber på alt det bedste for jer. og håber og tror på alt nok skal blive godt for jer.

håber at daniella snart får det bedre.

rigtig mange  til jer alle

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Ej forstå sgu godt hun begynde at skrige, er jeg selv tæt på når man kommer ind på deres kolde åbne rum på sygehus, selv os voksne kan syntes det er skræmmende hvad gør sådan en lille størrelse så ikke

Håber i snart finder du af noget med hvad der kan være med hende, så i kan få styr på det og du kan få lidt ro på i dit hoved så du ikke skal gå og spekulere i tide og utide

Anmeld

21. oktober 2009

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre! Kan godt forstå at hun ikke kunne li at være der inde tror ikke nogen kan. Det er jo svært at forklare sådan en bette en at det er for hendes egen bedste!

Håber at hun ikke vil stoppe med at spise...

Anmeld

21. oktober 2009

4xGreve

Mormilla skriver:

Ej det er jeg ked af at høre! Kan godt forstå at hun ikke kunne li at være der inde tror ikke nogen kan. Det er jo svært at forklare sådan en bette en at det er for hendes egen bedste!

Håber at hun ikke vil stoppe med at spise...

det er jo nemlig det det er, og hun forbinder jo sygehus og læger mm. med en form for smerte da vi jo har været en del igennem med hende... Det er bare slet ikke sjovt at skal blive ved og at hun ikke snart kan få fred til at være barn

Anmeld

21. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Ej forstå sgu godt hun begynde at skrige, er jeg selv tæt på når man kommer ind på deres kolde åbne rum på sygehus, selv os voksne kan syntes det er skræmmende hvad gør sådan en lille størrelse så ikke

Håber i snart finder du af noget med hvad der kan være med hende, så i kan få styr på det og du kan få lidt ro på i dit hoved så du ikke skal gå og spekulere i tide og utide

ja det kunne da været rart at få på plads hvad det er der er - hvis der da er noget, for er da bange for hvad det kan være og er da ekstremt bekymret for hende og hader at stå med det alene når det er, men ligefrem at skulle indlægges osv. er bare bange for at det gør ondt værre, og er bange for at jeg på en eller anden måde lader mig berør af det, og især også fordi manden slet ikke er positiv omkring det og vi har ALDRIG været adskilt om natten og det bliver vi jo så nød til at være nu, det kan jeg slet ikke klare at tænke på for det er jo det væreste tidspunkt at prøe at være adskilt på

Anmeld

21. oktober 2009

4xGreve

livpultz skriver:

bliver helt ked af det på jeres vegne når jeg læser dette. men jeg håber på alt det bedste for jer. og håber og tror på alt nok skal blive godt for jer.

håber at daniella snart får det bedre.

rigtig mange  til jer alle

Rigtig mange tak for alle de søde ord, håber med dig

Anmeld

21. oktober 2009

Mormilla

WiitrioeN skriver:

det er jo nemlig det det er, og hun forbinder jo sygehus og læger mm. med en form for smerte da vi jo har været en del igennem med hende... Det er bare slet ikke sjovt at skal blive ved og at hun ikke snart kan få fred til at være barn

Ja det er meget synd for hende!

Hvorfor tror de at det er elepsi (staves)??? Patrick kan os godt finde på at banke han`s hovede ind i noget og han piller sig os meget i venstre øre. Tror at han banker hovedet ind i noget når han vil ha vores opmærksomhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.