Virker bange - egen seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2019

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brug for jeres bedste råd til at putte baby i egen seng. Det drejer sig om vores dreng på 8 mdr. Han græder og kan slet ikke finde tryghed i sengen (han har ingen problemer så længe han ligger i vores seng og jeg er der). Problemet er, at han sover så uroligt i vores seng, at jeg er bange for at han falder ud. Vi har prøvet med diverse putteritualer, og han klare også fint at ligge i sengen der. Men når putteritualet er slut, så begynder han at græde. Jeg har prøvet at sætte mig på gulvet ved siden af sengen og nusse ham, holde ham i hånden MV. For at få ham til at falde til ro, men intet virker. 

Når vi putter ham, får han samme dyne som i barnevognen, sut og pude, men det er ikke rigtig nok. Vi har prøvet at svøbe ham, men han er en varm dreng, så det gør bare han koger 

Vi har prøvet med uro, musik, bamsen han er glad for, men det giver ikke rigtig noget.

Har I andre ideer til, hvad vi kan gøre for at hjælpe ham?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2019

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kommer lillesøster
Anonym skriver:

Hej

Jeg har brug for jeres bedste råd til at putte baby i egen seng. Det drejer sig om vores dreng på 8 mdr. Han græder og kan slet ikke finde tryghed i sengen (han har ingen problemer så længe han ligger i vores seng og jeg er der). Problemet er, at han sover så uroligt i vores seng, at jeg er bange for at han falder ud. Vi har prøvet med diverse putteritualer, og han klare også fint at ligge i sengen der. Men når putteritualet er slut, så begynder han at græde. Jeg har prøvet at sætte mig på gulvet ved siden af sengen og nusse ham, holde ham i hånden MV. For at få ham til at falde til ro, men intet virker. 

Når vi putter ham, får han samme dyne som i barnevognen, sut og pude, men det er ikke rigtig nok. Vi har prøvet at svøbe ham, men han er en varm dreng, så det gør bare han koger 

Vi har prøvet med uro, musik, bamsen han er glad for, men det giver ikke rigtig noget.

Har I andre ideer til, hvad vi kan gøre for at hjælpe ham?  

Kunne det være en mulighed at han falder i søvn i jeres seng, og I så flytter ham bagefter? Det gjorde jeg i en periode med min datter da hun var utryg ved at falde i søvn i egen seng. 
Senere blev hun mere tryg ved sengen, og kunne godt falde i søvn i den selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.