Gold Digger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
5 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2019

Anonym trådstarter

Jeg er anonym fordi jeg ikke vil kendes. 

Sagen er den at jeg er stor søster til 2 drenge og de har kærester. 

1 bror hedder Jon og 2 bror Tim

Min brors jon kæreste er en uge pige der li er blevet færdig uddannet. Hun har svært ved at finde job fordi hun stiller jobbene stor krav fx De må Max være i det nabolaget hun bo. Hun vil ikke cykle eller køre mere 8 km  ikke er realistisk Hun vil ikke have lange dage. hun vil møde tidligt.

For mig og  min brødre virker det urealistisk

1 ting 

Nr 2 er de er li flytte til stør lejlighed for ikke mere end 6 mdr. Nu vil hun gerne flytte igen og hun snakker om hus med min lille bror Jon langt væk fra hans kende rammer. Og ud på lang (svært at sælge igen hvis man vil hus ligger i langt tid) Fordi hun siger at til min lille bror at de kan tænke på børn. 

Hun har dog fortalte min brors Tim kæreste i alt hemmelighed at hun ikke vil have børn med min lille bror jon. Og for at være ærlig er jeg 100 %sikker på hun ikke vil. Hele måden hun er over mine børn og hun siger slev flere gang når vi er sammen, jeg kan ikke lide små børn. 

Hun har sagt til min lillebror jon at hvis de køber hus sammen skal det kun stå på hans navn...  

Min bror elsker hende og gør mange ting for hende. Køber og forkæler hende helt vildt. 

Jeg har aldrig sagt noget eller blandt mig. 

Dog ringer han enn gang imellem og letter ud til mig. Deres forhold er ikke en dans på roser og hun er vildt kræver. 

På grund af vores opvækst er jeg sikker på min lille bror har en opfattelse af det er sådan kærlighed er. 

Jeg ser efterhånden kun at hun tager og tager og kun gør ting hun vil. 

Hvad skal jeg gør? Ønsker virkelig ikke min lille bror skal købe et hus og fortyde det også ikke kan sælge det. 

De har været sammen i 2 år. Han er færdiguddannet og flittig i sit arbejde. tjener godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2019

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik 19-09-11, Magnus 11-07-18

Jeg ville nok snakke med min lillebror næste gang han ringer og letter af...

Sige noget i retning af, kan du huske sidste gang hvor du sagde og hun så gjorde eller sådan noget..

bringe de andre situationer op der kunne være relevante og som måske kan få ham til at se at mønsteret gentager sig uden direkte at sige at du mener hun er dårlig for ham..

Det var i hvert fald det der hjalp mig med at komme ud af et dårligt forhold.. jeg havde en ven der gjorde netop det- da jeg igen snakkede med ham om hvordan jeg blev behandlet og hvordan jeg havde det så pegede han på at det jo ikke var første gang og nok heller ikke sidste gang..

Anmeld Citér

11. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er anonym fordi jeg ikke vil kendes. 

Sagen er den at jeg er stor søster til 2 drenge og de har kærester. 

1 bror hedder Jon og 2 bror Tim

Min brors jon kæreste er en uge pige der li er blevet færdig uddannet. Hun har svært ved at finde job fordi hun stiller jobbene stor krav fx De må Max være i det nabolaget hun bo. Hun vil ikke cykle eller køre mere 8 km  ikke er realistisk Hun vil ikke have lange dage. hun vil møde tidligt.

For mig og  min brødre virker det urealistisk

1 ting 

Nr 2 er de er li flytte til stør lejlighed for ikke mere end 6 mdr. Nu vil hun gerne flytte igen og hun snakker om hus med min lille bror Jon langt væk fra hans kende rammer. Og ud på lang (svært at sælge igen hvis man vil hus ligger i langt tid) Fordi hun siger at til min lille bror at de kan tænke på børn. 

Hun har dog fortalte min brors Tim kæreste i alt hemmelighed at hun ikke vil have børn med min lille bror jon. Og for at være ærlig er jeg 100 %sikker på hun ikke vil. Hele måden hun er over mine børn og hun siger slev flere gang når vi er sammen, jeg kan ikke lide små børn. 

Hun har sagt til min lillebror jon at hvis de køber hus sammen skal det kun stå på hans navn...  

Min bror elsker hende og gør mange ting for hende. Køber og forkæler hende helt vildt. 

Jeg har aldrig sagt noget eller blandt mig. 

Dog ringer han enn gang imellem og letter ud til mig. Deres forhold er ikke en dans på roser og hun er vildt kræver. 

På grund af vores opvækst er jeg sikker på min lille bror har en opfattelse af det er sådan kærlighed er. 

Jeg ser efterhånden kun at hun tager og tager og kun gør ting hun vil. 

Hvad skal jeg gør? Ønsker virkelig ikke min lille bror skal købe et hus og fortyde det også ikke kan sælge det. 

De har været sammen i 2 år. Han er færdiguddannet og flittig i sit arbejde. tjener godt

Du skal helt og aldeles blande dig udenom, det er ikke dit liv, din kæreste eller din beslutning. Hvis han vil have dit råd, kan du være ærlig, men ellers skal du bare være der for ham.

Anmeld Citér

11. august 2019

MT_2011

Profilbillede for MT_2011

Det er svært når man gerne vil blande sig, men det skal du ikke. Du ender ud at din lillebror dropper dig fordi du ikke kan lide hans kæreste og er kritisk overfor det de vil.

Din lillebror må selv ud og prøve at brænde nallerne hvis det ender med det, det er den måde vi lærer på.

Anmeld Citér

11. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Du skal helt og aldeles blande dig udenom, det er ikke dit liv, din kæreste eller din beslutning. Hvis han vil have dit råd, kan du være ærlig, men ellers skal du bare være der for ham.

Til tider kan det altså være virkelig svært ikke at ytre sin bekymring. 

Jeg forstår til fulde at man ikke skal blande sig i andres liv, men hvis man føler at nogle, der står en nært, er på dybt vand, synes jeg det er okay at ytre sin bekymring. 

Man kan godt sige det på en pæn måde og indlede med at det jo i bund og grund ikke er min opgave at handle på det, men at man er bekymret for vedkommende og håber at vedkommende ved at han til enhver til kan søge støtte hos en og der altid er lyttende ører hvis behovet skulle opstå. På den måde er der ikke dikteret hvad han skal gøre og han kender til søsterens bekymring. 

Anmeld Citér

11. august 2019

Anonym

Wampires skriver:

Jeg ville nok snakke med min lillebror næste gang han ringer og letter af...

Sige noget i retning af, kan du huske sidste gang hvor du sagde og hun så gjorde eller sådan noget..

bringe de andre situationer op der kunne være relevante og som måske kan få ham til at se at mønsteret gentager sig uden direkte at sige at du mener hun er dårlig for ham..

Det var i hvert fald det der hjalp mig med at komme ud af et dårligt forhold.. jeg havde en ven der gjorde netop det- da jeg igen snakkede med ham om hvordan jeg blev behandlet og hvordan jeg havde det så pegede han på at det jo ikke var første gang og nok heller ikke sidste gang..

Enig. Jeg havde engang en veninder der sagde til mig, efter jeg havde læsset af "er du godt klar over at du aldrig siger noget positivt om ham?" Og lidt senere: "Hvorfor er I egentlig sammen hvis han ikke gør dig glad, men mest irriteret?" Det var de to spørgsmål, der fik mig til at se at det ikke var et godt forhold. Resten med at slå op, klarede jeg selv derfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.