Jeg er sku gravid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
4 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2019

Anonym trådstarter

Jeg er altså lige anonym lidt endnu, da det endnu ikke er helt offentliggjort endnu..

MEN... Efter en MEGET lang "rejse" lykkedes det at blive gravid med det første æg vi fik doneret. Og jeg er nu 12+3 henne. Jeg skal til NF i næste uge  - hvor jeg også  "springer ud". 

Det er stadig med nerverne udenpå tøjet og jeg er rigtig bange for at noget går galt. Det er altid sket med mine egne æg. 

Men nu skal det altså være nu.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Jeg er altså lige anonym lidt endnu, da det endnu ikke er helt offentliggjort endnu..

MEN... Efter en MEGET lang "rejse" lykkedes det at blive gravid med det første æg vi fik doneret. Og jeg er nu 12+3 henne. Jeg skal til NF i næste uge  - hvor jeg også  "springer ud". 

Det er stadig med nerverne udenpå tøjet og jeg er rigtig bange for at noget går galt. Det er altid sket med mine egne æg. 

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

10. august 2019

Tjullehej

Anonym skriver:

En af grundene med at såååå mange kvinder burde stoppe før med brug af egne æg. Det kan tære en op de lange forløb.

stort tillykke!!!! Hvor fantastisk. Det går da sikker godt når det er et ungt frisk æg.

Anmeld Citér

11. august 2019

grinny

Profilbillede for grinny
Mor til en engel og en smuk prinsesse

Jeg er meget spændt 

Og stort stort stort tillykke 

Anmeld Citér

11. august 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Sikke en skøn nyhed!!! Stort tillykke med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.