Vi skal have kat. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
3 synes godt om
9. august 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Ihh jeg glæder mig. Vi har fået en skøn lille kattekilling fra min gode vens kuld. Hun er klar til at komme hjem til os om 2 uger. Men jeg skal jo så have købt kradsebræt, kattebakke osv. 

Har i anbefaling til en butik hvor man ikk betaler spidsen af en jetjager for tingene? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2019

2018mor

Profilbillede for 2018mor
AnoMor skriver:

Ihh jeg glæder mig. Vi har fået en skøn lille kattekilling fra min gode vens kuld. Hun er klar til at komme hjem til os om 2 uger. Men jeg skal jo så have købt kradsebræt, kattebakke osv. 

Har i anbefaling til en butik hvor man ikk betaler spidsen af en jetjager for tingene? 

Vi har købt alt vores (på nær kradsebræt og foderskåle) i biltema. Kradsebræt fandt min kæreste til 99 kr i petworld og skålene købte jeg vist for 30 kr stykket i maxizoo

Anmeld Citér

9. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har købt vores udstyr i Maxi Zoo og PET World. Synes sagtens man kan få udstyr der, der ikke koster en bondegård  

Anmeld Citér

9. august 2019

tossen93

Profilbillede for tossen93

Vi har brugt zooplus.dk og zooplus.de 

Anmeld Citér

9. august 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Mor11 skriver:

Har købt vores udstyr i Maxi Zoo og PET World. Synes sagtens man kan få udstyr der, der ikke koster en bondegård  

Fedt. Tak. Jeg vil kigge på deres hjemmesider. Ved nemlig at sådan en som bonnie dyrhandlen er mega dyr. Men det er mange år siden jeg sidst havde dyr så vidste ikk om der var kommet nye butikker i mellemtiden. 

Anmeld Citér

9. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnoMor skriver:

Fedt. Tak. Jeg vil kigge på deres hjemmesider. Ved nemlig at sådan en som bonnie dyrhandlen er mega dyr. Men det er mange år siden jeg sidst havde dyr så vidste ikk om der var kommet nye butikker i mellemtiden. 

Hvis det er længe siden, så et lille tip, PET World (og sikkert også andre) har kattegrus der hedder super clump, det er rigtig godt! Det klumper mega godt og skal derfor ikke skiftes i bund særlig tit og kapsler også lugten rigtig godt inde  

Anmeld Citér

9. august 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Mor11 skriver:

Hvis det er længe siden, så et lille tip, PET World (og sikkert også andre) har kattegrus der hedder super clump, det er rigtig godt! Det klumper mega godt og skal derfor ikke skiftes i bund særlig tit og kapsler også lugten rigtig godt inde  

Tak for det gode råd. Det vil jeg skrive på listen. For det ville være næste spørgsmål hvilket kattegrus der blev anbefalet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.