Valmed æl test og clue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2019

Anonym trådstarter

Hej!

jeg har ikke før brugt ovenstående. Hvor præcise er er æl testene? Og er der mærker det er bedre? Hvad med appen  clue. Kan man sådan nogenlunde regne med den? Ifølge clue har jeg æl i morgen men tog en æl test som er helt og aldeles negativ. 

Da vi lavede vores første barn brugte jeg æl test fra normal og de fungerede. Vi fik da ihvertfald bid den første gang jeg benyttede dem. Jeg kan huske at op til æl blev de næsten positive et par dage før, men synes også at kan huske jeg måske havde æl senere end jeg regnede med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

jeg har ikke før brugt ovenstående. Hvor præcise er er æl testene? Og er der mærker det er bedre? Hvad med appen  clue. Kan man sådan nogenlunde regne med den? Ifølge clue har jeg æl i morgen men tog en æl test som er helt og aldeles negativ. 

Da vi lavede vores første barn brugte jeg æl test fra normal og de fungerede. Vi fik da ihvertfald bid den første gang jeg benyttede dem. Jeg kan huske at op til æl blev de næsten positive et par dage før, men synes også at kan huske jeg måske havde æl senere end jeg regnede med

En app kan naturligvis ikke fortælle dig, hvornår du har ægløsning. 

Jeg har prøvet mange teste, de bedste var fra billige-teste og fra homehealth.uk.

Anmeld Citér

9. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

En app kan naturligvis ikke fortælle dig, hvornår du har ægløsning. 

Jeg har prøvet mange teste, de bedste var fra billige-teste og fra homehealth.uk.

Det ved jeg godt men den kan give et praj Dem må jeg lige kigge nærmere på hvis det ikke lykkedes i denne omgang

Anmeld Citér

9. august 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Clue bliver jo umiddelbart mere og mere præcis jo længere tid du bruger den. 

Her har Clue passet meget godt med at jeg har lavet positive æl-test dagen før jeg i følge appen havde æl. 

Anmeld Citér

11. august 2019

FruLionborg

Jeg har brugt VALMED ÆL og G teste ved begge mind børn og dem bruger jeg igen nu vi skal have nummer 3, syns de er super gode����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.