Gravid, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2019

Mizoza

Hej! Jeg er ny herinde, så har ikke rigtigt fået gennemsøgt debatterne, så undskyld hvis det er blevet spurgt om mange gange før.

Min kæreste og jeg (eller... bare jeg) har smidt p-pillerne for en lille måneds tid siden. Selvfølgelig i håbet om en kommende graviditet. 

I den forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre jeres erfaringer med, hvor hurtigt i blev gravide efter i smed præventionen? 

Jeg ved godt det er individuelt, men der bor nok et lillebitte håb inden i mig om, at man sagtens kan blive gravid hurtigt (2 mdrs. tid efter).

Jeg går ikke og stresser over det eller tænker på de  hele tiden men tanken strejfer mig da i ny og næ. Har ønsket det her i et godt stykke tid, så glæder mig nok ret meget allerede.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2019

FruLionborg

Halløj er også ny herinde��

Vi har 2 børn i forvejen 6 og 3 år og begge gange er vi blevet gravide i andet forsøg efter jeg smed pillerne, håber jeg også med nummer 3����

Jeg fik af vide der kunne gå 1 år før pillerne er ude af kroppen, men det betyder ikk du ikk kan blive hurtigt gravid �� 

Held og lykke��

Anmeld Citér

8. august 2019

Mælkebøtten1990

Vi har prøvet de sidste tre måneder/ ved 3 ægløsninger. Der er ikke sket noget endnu, men håber selvfølgelig ligesom dig, at det ikke skal tage lang tid  held og lykke 

Anmeld Citér

9. august 2019

Mizoza

Ih så håber jeg det samme sker for mig, FruLionborg! 

Og mælkebøtte, krydser fingre for at der snart sker noget hos jer 

og held og lykke til jer begge, også 

Anmeld Citér

9. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har 2 børn, den første blev lavet i 2. Cyklus, den anden blev lavet i 6. Cyklus (havde også en graviditet i 3. Cyklus, men aborterede desværre i uge 8)

Anmeld Citér

9. august 2019

Annemette07

Mizoza skriver:

Hej! Jeg er ny herinde, så har ikke rigtigt fået gennemsøgt debatterne, så undskyld hvis det er blevet spurgt om mange gange før.

Min kæreste og jeg (eller... bare jeg) har smidt p-pillerne for en lille måneds tid siden. Selvfølgelig i håbet om en kommende graviditet. 

I den forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre jeres erfaringer med, hvor hurtigt i blev gravide efter i smed præventionen? 

Jeg ved godt det er individuelt, men der bor nok et lillebitte håb inden i mig om, at man sagtens kan blive gravid hurtigt (2 mdrs. tid efter).

Jeg går ikke og stresser over det eller tænker på de  hele tiden men tanken strejfer mig da i ny og næ. Har ønsket det her i et godt stykke tid, så glæder mig nok ret meget allerede.

Jeg er begge gange blevet gravid i første forsøg :-) eller faktisk tre gange, men den første endte i en SA

Anmeld Citér

9. august 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Tre gange i første forsøg. 

Anmeld Citér

9. august 2019

Christabelle

4. cyklus første gang og 2. cyklus anden gang

Anmeld Citér

14. august 2019

Mizoza

Det gik alligevel hurtigt her. Min mens skal, hvis den kommer, komme i weekenden. Men har testet positiv tre dage i træk nu 

Håber det bliver siddende! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.