Er jeg gravid (troede aldrig jeg skulle spørge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2019

Anonym trådstarter

hej. Jeg har taget to test lige efter hinanden. De første er med blitz og de sidste er uden blitz. Man kan se forskel på bordpladen med og uden blitz.

er jeg gravid ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

hej. Jeg har taget to test lige efter hinanden. De første er med blitz og de sidste er uden blitz. Man kan se forskel på bordpladen med og uden blitz.

er jeg gravid ??

Jeg tænker den ene ser positiv ud men den anden har måske ikke nået at danne nr 2 streg  men tillykke 

Anmeld Citér

8. august 2019

Hectar

Tag en ny test i morgen - og i overmorgen. Hvis den udvikler sig, er du højst sandsynligt.

Anmeld Citér

8. august 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg ser to fine streger på begge teste, og tør nu godt at komme med et forsigtigt tillykke! Mine teste var også så utydelige i starten, og siden hen fik jeg mine to dejlige drenge.

Anmeld Citér

10. august 2019

Anonym trådstarter

Stinna Gundlund skriver:

Jeg tænker den ene ser positiv ud men den anden har måske ikke nået at danne nr 2 streg  men tillykke 

Har lige fået mens, så ikke gravid øv

Anmeld Citér

10. august 2019

Anonym trådstarter

Hectar skriver:

Tag en ny test i morgen - og i overmorgen. Hvis den udvikler sig, er du højst sandsynligt.

Lige fået mens, så var ikke gravid øv

Anmeld Citér

10. august 2019

Anonym trådstarter

JC2014 skriver:

Jeg ser to fine streger på begge teste, og tør nu godt at komme med et forsigtigt tillykke! Mine teste var også så utydelige i starten, og siden hen fik jeg mine to dejlige drenge.

Øv lige fået mens , så ikke gravid øv

Anmeld Citér

11. august 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014
Anonym skriver:

Øv lige fået mens , så ikke gravid øv

Jeg tror nu stadig at du har været. Mange graviditeter går desværre til meget tidligt. Jeg har aldrig kunnet producere så meget som en skyggestreg, med mindre jeg faktisk har været gravid. Jeg håber at jeres baby projekt snart vil lykkes!

Anmeld Citér

11. august 2019

Anonym trådstarter

JC2014 skriver:

Jeg tror nu stadig at du har været. Mange graviditeter går desværre til meget tidligt. Jeg har aldrig kunnet producere så meget som en skyggestreg, med mindre jeg faktisk har været gravid. Jeg håber at jeres baby projekt snart vil lykkes!

Okay, det er også mærkeligt, for dagen før jeg fik mens tog jeg også en test, og der var den skyggestreg der også. Men så næste dag kom mens. Men skal jeg så gøre noget eller bare lade det være? Har aldrig oplevet det før nemlig.. 

og det mærkelige er også, at jeg har haft mange symptomer på graviditet men øv da.

og tak for svar

Anmeld Citér

11. august 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Okay, det er også mærkeligt, for dagen før jeg fik mens tog jeg også en test, og der var den skyggestreg der også. Men så næste dag kom mens. Men skal jeg så gøre noget eller bare lade det være? Har aldrig oplevet det før nemlig.. 

og det mærkelige er også, at jeg har haft mange symptomer på graviditet men øv da.

og tak for svar

Du har oplevet en biokemisk graviditet(bio). Havde du ikke testet, er det ikke sikkert du havde opdaget det, blot fået din menstruation.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.