Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:
Hej baby-netværk.
Jeg ved godt at det her er et emne der af og til bliver vendt herinde - men jeg har ikke kunnet finde en brugbar tråd.
Vi skal købe en bil. Vi er to voksne og to børn. Vores krav er at der skal være 3 sæder bagi og der skal være plads til en Odder barnevogn i bagagerummet. Jeg er vant til at køre store biler, men har ønske om at finde en Mellem bil.
Hvilke mærker og modeller anbefaler i?

Vi har leaset en bil i et år, som udløber til oktober. Det er en Skoda Octavia. Inden vi fik den var jeg ret negativ omkring Skoda. Vi havde Mazda 6 og ønskede sådan en igen. Vi havde også kigget på en hybrid fra Toyota.
Nå, nu er der igen gået et år efter vi kiggede sidst og denne gang har Peugeot 508 været i spil, men den er meget stor. Så har vi kigget på Mazda 6 igen
, den er også ret stor. Min mand var ret begejstret for Seat Leon som vi også har fælles bekendte der har. Det er en mellem bil. Ganske fin bil til forholdsvis små penge. Vi er faktisk endt med at købe en skoda octavia igen. 2020 model med næsten alle tilkøb. Prisen endte på stadigvæk mindre end startpris på Peugeot’en.
Nå, men.. nu ved jeg ikke hvad den skal koste eller jeres generelle behov i en bil. Men jeg vil anbefale jer at se på Seat leon’en. Eller hvis ikke I har et stort behov for trailer, Toyota auris(hybrid). Eller at prøve Skoda’en.
Anmeld
Citér