Bedste barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
13 svar
8 synes godt om
7. august 2019

LouiseMayaa

Profilbillede for LouiseMayaa
Låve being a mami :') !

Giv dit bud på den bedste barnevogn :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
LouiseMayaa skriver:

Emmaljunga Big Star suprême uden drejehjul. 

Men det er jo en smagssag. 

Anmeld Citér

7. august 2019

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue

Jeg elsker min Emmaljunga Big Star Supreme uden drejehjul. 

Min veninde elsker sin Stork.

Min anden veninde elsker sin Odder. 

Det spørgsmål vil du få mange, forskellige svar på 

Anmeld Citér

7. august 2019

mine2prinsesser

Profilbillede for mine2prinsesser

Jeg er vild med vores Emmaljunga MED svinghjul, min veninde har en stork som også er en heeeelt fantastisk barnevogn.

Anmeld Citér

7. august 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville ikke have undværet min emmaljunga big star supreme med s stel. Med dreje hjul 

Anmeld Citér

8. august 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Jeg er fint tilfreds med vores trille med punkterfrie dæk. Købt brugt med en masse udstyr for 1000 kr, lad dig ikke narre af et fancy navn, men find ud af hvad du vil have i en barnevogn.

Luftfrie hjul eller luft hjul? 

Dreje hjul eller ikke? 

Rygstøtte?

Indbygget myggenet?

Osv. 

Anmeld Citér

8. august 2019

FrøMor

Profilbillede for FrøMor
Don't be afraid to start over. It's a new chance to rebuild what you want.

For mig er den bedste barnevogn en Odder North. Helt klart den bedste i mine øjne men det er meget individuelt, så jeg vil helt klart sige undersøg hvad du ønsker i en barnevogn.

Anmeld Citér

8. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi havde en teutonia barnevogn med drejehjul. Men de bliver vidst ikke lavet mere.. den var rigtig god og kostede ikke i nærheden af de summer som Odder og Emmaljunga kostede - det var de mest hypede vogne husker jeg.

Vores teutonia havde som sagt drejehjul som var dejligt da vi boede i byen, den havde ligeså stort liggemål som Odder, rygstøtte, og fuld understøttet kasse så den blev aldrig "løs i leddene". 

Vi brugte den til 2 børn og det eneste den endte med at fejle var at polstringen omkring håndtaget havde fået en flænge. 

Du skal se på hvad i har af behov, så kan du bedre finde den rigtige vogn til jer.det er så individuelt hvis man fx bor i lejlighed og ikke har mulighed for lur udenfor, så er det lidt omsonst at købe en kæmpestor barnevogn, så er en kombivogn måske smartere, osv

Anmeld Citér

8. august 2019

Annemette07

Profilbillede for Annemette07
LouiseMayaa skriver:

For mig, er den bedste barnevogn en odder. Jeg synes personligt, at emmaljunga's hænger i fodenden uanset om der har hængt noget tungt på styret eller ej. Ikke lige når man køber dem fra ny, men det kommer ret hurtigt. Der har odder lavet stellet så det går rundt hele vejen omkring barnevognskassen. Men igen - det er meget forskelligt hvad der er bedst for en. Jeg kan også se fordelene ved drej bare forhjul, men da vi bor på landet, og oftest vil bruge den her, synes jeg det er mere til gene end til gavn. Boede jeg i byen og er ofte i butikker, ville jeg nok foretrække det der :-)

Anmeld Citér

8. august 2019

Pb18

Profilbillede for Pb18

Jeg har været rigtig glad for vores Emmaljunga big star surpreme med drejehjul. Jeg har ikke verdens bedste ryg så jeg er glad for at den er nem at dreje og jeg føler på ingen måde at den er for levende (som jeg hører andre mene).

Minus er at den fylder meget i et bagagerum og at jeg havde svært ved at klappe stellet sammen, da jeg ikke er særlig høj.

Men behov er individuelle og vognene ændrer sig jo løbende. Jeg fravalgte Stork da den kun kunne fås med faste hjul, da vi kiggede. Nu kan de vist fås med drejehjul og så nytter mine for/imod jo ikke længere 

Ønskebørn i City2 har et område med forskellige underlag (græs, grus osv) hvor man kan teste hvordan de forskellige vogne er at køre med, så det kan anbefales at prøve 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.