Hej Piger
Jeg har haft “Menstruation” d.30-31 juli det har været en kort blødning men der har været et mærkeligt væv/klump i.. jeg testede ultra svagt positivt dagen inden.. grunden til jeg undre mig over min menstruation er fordi den var anderledes har normalt 5 dages menstruation og bløder meget... MEN jeg havde da smerter de sædvanlige menssmerter. Så graviditet var ude af mit hoved for at være sikker testede jeg efter menstruation. Den var selvfølgelig negativ. Altså jeg har ondt i den ene side tæt på lysken heletiden og ømme dutter og murren siden da.. så er faktisk Rigtig bange for en Gul. Ik fordi jeg forventer en graviditet nu. Forholdene har ændret sig efter sidste cyklus jeg har mister job har en søn i forvejen og økonomien svinger lige pt. Så vi har sat PB i ro. Jeg ville bare lige høre om man kan teste negativt selvom der er en Gul? Nogen der he prøvet det. For lægen sagde så længe den ik er positiv kan de ikke gøre noget. Og jeg er faktisk virkelig bange. For er jo ikke dum symptomerne er der. Det er ik ægløsning. For har haft det siden blødningen. Undskyld den er lang men håber i har gode svar.. er anonym fordi jeg synes det er et dumt spørgsmål haha... 
Anmeld
Citér