Pandehår go eller nogo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2019

Anonym trådstarter

Hejsa!

min datter på 2,5 er så ked af at få sat hendes lange hår og river almindelig elastikker og hårspænder ud, så hvis håret skal væk fra ansigtet skal jeg bruge de der små gummi elastikker som er mega svære at få ud og som altid ender i skrig og skrål. Hvordan har i det med pandehår til børn i den alder? Tænker ift. Vedligehold? Vores pige sveder nemt så det kan hurtigt komme til at se træls og uvasket ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2019

Soonmom

Hvis hun sveder meget ville jeg ikke klippe pandehår, så er det med at få håret væk fra ansigt og nakke

Anmeld Citér

5. august 2019

Mullemee

Prøv, det vokser jo ud igen.  Begge mine havde pandehår i den alder. 

Anmeld Citér

5. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min pige gider ikke have sat håret op, uanset frisure. Så hun har pagehår med pandehår. Ja det er træls for mig at se på når hun sveder, men det ville være endnu værre hvis det var langt. Med pandehår får hun i det mindste ikke håret i øjnene som hun ville med langt pandehår  

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym

Min pige på 2 har pandehår. 

Det er helt bevidst fordi hun heller ikke altid er med på at få sat så meget hår. Så kan hun i det mindste se 

Jeg synes det er nemt med pandehår. Vi sætter ofte bare resten af håret i en hestehale - fordi det skal gå stærkt inden hun bliver sur.. På de varme dage har jeg sat hendes pandehår op med spænder og det fungere faktisk også ret godt. Jeg skal bare sætte det flere gange i løbet af dagen, da hun piller dem ud 

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min pige på 2 har pandehår. 

Det er helt bevidst fordi hun heller ikke altid er med på at få sat så meget hår. Så kan hun i det mindste se 

Jeg synes det er nemt med pandehår. Vi sætter ofte bare resten af håret i en hestehale - fordi det skal gå stærkt inden hun bliver sur.. På de varme dage har jeg sat hendes pandehår op med spænder og det fungere faktisk også ret godt. Jeg skal bare sætte det flere gange i løbet af dagen, da hun piller dem ud 

Åh de små pilfingre Det samme problem har vi jo med langt pandehår så tror det ville være fint at prøve at få klippet det 

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Min pige gider ikke have sat håret op, uanset frisure. Så hun har pagehår med pandehår. Ja det er træls for mig at se på når hun sveder, men det ville være endnu værre hvis det var langt. Med pandehår får hun i det mindste ikke håret i øjnene som hun ville med langt pandehår  

Helt rigtigt. Nænner dog ikke en page da hun har det smukkeste lange krøllede hår

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Prøv, det vokser jo ud igen.  Begge mine havde pandehår i den alder. 

Ja. Værre er det jo heller ikke 

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvis hun sveder meget ville jeg ikke klippe pandehår, så er det med at få håret væk fra ansigt og nakke

Det er også det jeg tænker, men det kan jo selvfølgelig sættes op som vi også gør nu

Anmeld Citér

5. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Helt rigtigt. Nænner dog ikke en page da hun har det smukkeste lange krøllede hår

Hun har det også primært i en page fordi hun ikke er god til at få redt hår begge mine unger er enormt ømtålelige overfor deres hår :-D man må nærmest ikke røre det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.