Separationsangst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2019

HBV

Åhhh  Min datter er lige blevet 11 mdr og de sidste par uger er hun blevet tiltagende morsyg.. Det har været storslemt de sidste par dage. Jeg troede, at den fase var ovre, at den var mellem 7-9 mdr??  jeg kan ikke huske det fra den store..

Hun starter i dagpleje i morgen igen efter at dp har haft 4 ugers ferie. Guud hvor jeg frygter, at vi starter forfra 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2019

MEF

Du kunne ha skrevet om vores situation lige nu. Datter 11 måneder og har de sidste 2 uger klynget sig til mig! Og hun er ulykkelig hvis jeg bare går på toilet. I morgen starter hun dagpleje efter 5 uger og jeg frygter bare at hun græder hele dagen. Det give ondt i maven! 

Så du er ikke alene!!

Anmeld Citér

4. august 2019

HBV

MEF skriver:

Du kunne ha skrevet om vores situation lige nu. Datter 11 måneder og har de sidste 2 uger klynget sig til mig! Og hun er ulykkelig hvis jeg bare går på toilet. I morgen starter hun dagpleje efter 5 uger og jeg frygter bare at hun græder hele dagen. Det give ondt i maven! 

Så du er ikke alene!!

Hvornår går det over? 

Anmeld Citér

4. august 2019

Soonmom

Der kommer faser med mor syge eller far syge eller blot forældre syge, de kommer og går. 

Min søn havde et halvt år hvor han var ekstremt mor syg og selv bedsteforældrene var han totalt afvisende overfor (der var han 1,5-2 år) 

Anmeld Citér

4. august 2019

HBV

Soonmom skriver:

Der kommer faser med mor syge eller far syge eller blot forældre syge, de kommer og går. 

Min søn havde et halvt år hvor han var ekstremt mor syg og selv bedsteforældrene var han totalt afvisende overfor (der var han 1,5-2 år) 

Uhh et halvt år, det er lang tid

Anmeld Citér

4. august 2019

frkchili

Det kommer og går vist lidt.. Min datter er lige fyldt et år, og separationsangsten er ved at aftage lidt, men den var også slem omkring de 11 mdr! Mener det er ret normalt at det vender stærkt tilbage omkring de 18 mdr. Det er vist bare en del af at være et lille menneske i rivende udvikling 

Anmeld Citér

5. august 2019

A38

Vi havde også turen ved de 9 måneder, og så blev det slemt igen omkring etårsalderen. Nu er hun 14 måneder og det har totalt peaket. Hverken mor eller far kan få lov at gå på toilettet! Det går ok i vuggestuen, men vi har lidt gråd ved aflevering. Heldigvis er pædagogerne gode til at give hende tid. 

Anmeld Citér

5. august 2019

MEF

Hvordan gik det så med at afleverer? Hos os gik det bare mega godt! Jeg havde virkelig frygtet at jeg skulle afleverer et ulykkeligt barn, men i stedet blev hun bare vildt glad for at se dagplejemor og skyndte sig ind og lege. Jeg håber i fik samme positive overraskelse

Anmeld Citér

5. august 2019

HBV

Hvordan gik det så med at afleverer? Hos os gik det bare mega godt! Jeg havde virkelig frygtet at jeg skulle afleverer et ulykkeligt barn, men i stedet blev hun bare vildt glad for at se dagplejemor og skyndte sig ind og lege. Jeg håber i fik samme positive overraskelse

Nej desværre ikke. Dp lavede et vantro ansigt a la "hvem faen er du agtig", sådan for sjov/ironisk men det fatter en 11 mdr gammel pige jo ikk  så allerede der kom hun lidt skævt ind på hende. Hun græd da jeg gik men dp sagde at det kun var i et par sekunder.

Vi havde en gæste dp i uge 30 og selvom vi ikke kendte hende, så var hun helt fantastisk.. Sikke en forskel  flere har nævnt om vi ku flytte min datter men det går jo ikke decideret dårligt. Kemien mellem gæste dp og min datter var bare fænomenal 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.