Er nervøs for min kæreste er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2019

Anonym trådstarter

Min kæreste har altid sagt at han aldrig vil være mig utro, men idag kom jeg ved et uheld til at se hans snapchat, da jeg sku se hvad klokken var gik den ind på han snap fordi at hade været der inde og så at han hade skrivet med sin exkæreste om at de snart skulle Møde og være sammen igen, enten i den by hvor vi bor sammen eller i hendes by, og de lavet hjerter og han plejer ikke at lave hjerter med hende eller nogen andre piger så jeg er nervøs for om jeg skal lade den være og glemme det eller snakke med ham om det!??

Hvad ville i gøre??

Er gravid og vi har 1 dreng sammen så er nervøs for at han vil være mig utro nu hvor vi har været meget uvenner den sidste mdrs tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Han er dig jo utro, det har du jo selv læst sort på hvidt.

Anmeld Citér

4. august 2019

Soonmom

Jeg ville konfronterer ham.

Uanset hvad ville det i hvert fald være over min grænse at han sender hjerter til andre piger(og især hans x) og han skulle heller ikke mødes med x kæreste uden min viden (og accept) 

Anmeld Citér

5. august 2019

Sahara82

Om de har haft sex sammen eller ej kan være svært at sige, men for mig er det stadig at være en form for utro. Det virker hemmelighedsfuldt og som et klart tillidsbrud i et forhold. Og hvis du konfronterer ham kan det godt være at han bliver sur over at du har set beskeden, men hvis han ikke har noget at skjule kan han vel forklare det?? 

Anmeld Citér

7. august 2019

nilletøz

Ved ikke lige om han er dig utro, men på sigt vil det måske ske!

Jeg ville konfrontere ham om at du har set beskeden, og forlange en forklaring! Han bliver nok sur over at du har set den, men så har han måske noget at skjule!?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.