Man kan vel ikke blive gravid med spiral??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2019

Anonym trådstarter

Hej Ladies

Altså sagen er den at jeg har kobber spiral og har haft i ca 6 måneder. Jeg har haft fuldstændig regelmæssige blødninger siden den blev sat op. Nu er sagen den, at hvis jeg ikke viste bedre ville jeg tro at jeg var gravid. Jeg har ømme brystvorter, hævede bryster, blødende tandkød, kvalme og da jeg i morges begyndte at græde over at vores datter blev glad for sit nye legeløh, spurgte min mand: “øhh.. du er ikke gravid vel?”... 

jeg har lige haft menstruation - tror jeg. Altså den kom 6 dage for tidligt og var slet ikke lige så kraftig som vanligt. 

Mon det ikke er min krop der spiller mig et pus? Sådan en spiral virker jo! Ikke??....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2019

Øboen

Kender en som er blevet gravid 2 gange selvom hun havde spiral. Så jeg ville nok lige snuppe mig en test 

Anmeld Citér

4. august 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Selvfølgelig kan du blive gravid på spiral.. Ingen præventionsmidler er 100% sikre.. Så tag en test og se ad 

Anmeld Citér

4. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej Ladies

Altså sagen er den at jeg har kobber spiral og har haft i ca 6 måneder. Jeg har haft fuldstændig regelmæssige blødninger siden den blev sat op. Nu er sagen den, at hvis jeg ikke viste bedre ville jeg tro at jeg var gravid. Jeg har ømme brystvorter, hævede bryster, blødende tandkød, kvalme og da jeg i morges begyndte at græde over at vores datter blev glad for sit nye legeløh, spurgte min mand: “øhh.. du er ikke gravid vel?”... 

jeg har lige haft menstruation - tror jeg. Altså den kom 6 dage for tidligt og var slet ikke lige så kraftig som vanligt. 

Mon det ikke er min krop der spiller mig et pus? Sådan en spiral virker jo! Ikke??....

Ork jo, der er rigtig mange, der oplever, at den falder ud ubemærket, eller den forskubber sig, så den ikke fungerer oprimalt.

Tag en test

Anmeld Citér

5. august 2019

Babilooo

Min mand er lavet på en kobberspiral

Anmeld Citér

5. august 2019

Christabelle

Ork jo. Intet prævention er helt sikkert, som en anden også skriver. Min veninde blev gravid på spiral, der sad helt som den skulle. 

Anmeld Citér

5. august 2019

Carina:-)

Du kan godt være gravid- der er kvinder der er sterilliseret der bliver gravide- 

Så tag en test. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.