Eksperthjælp: Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. august

Rikke Nielsen

Hej Rikke,

Min kæreste og jeg har forsøgt at få et barn i 14 måneder og skal til samtale på fertilitetsklinikken om små 14 dage.

Jeg har for 10 dage siden haft min menstruation - den varede kun i ca. 1,5 dage hvor den normalt varer 4-5 dage. Dagene op til havde jeg lidt blodigt/brunligt udflåd når jeg skulle tisse.

Jeg har sådan en murren/mærkelig fornemmelse i underlivet og har svært ved at komme på toilet, men dog øget tissetrang. Jeg har taget en test for 5 dage siden, men den var negativ. Kan jeg være gravid alligevel?

Mvh
Sophia

Rikkes svar

Kære Sophia

Det er muligt at du er blevet gravid. Såfremt din menstruation udebliver bør du tage en graviditetstest. Har du normal cyklus på de ca 28 dage, så vil du oftest kunne teste positiv allerede 1. dag efter udeblevet menstruation. Har du længere cyklus, så vil det ofte tage længere tid, før du kan få en positiv graviditetstest. 

Du kan få målt hcg eller fertilitetsklinikken kan evt scanne dig, for at se om du er gravid  

Jeg håber alt er gået godt og at du venter dig  

Mange hilsner Rikke 

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.