jo jo, der var en lille bisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2008

Loggidut

for neden i munden, juhuuu...så afbestiller jeg sørme også gebisset igen!

well, det creme vi har købt, til at dulme smerterne med er sådan noget alovera-sjov, og det kan vi da slet ikke finde ud af at bruge...for jeg skal holde hendes tunge væk i et par minutter...og det kan jeg sgu ikke...nok er jeg hård af og til...meeeeen...ikke på vildkår om jeg vil stå og proppe tungen ned i gabet på hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2008

Anja

Dejligt at gebisset kunne afbestilles :D

Anmeld

12. april 2008

ivfmarie

ja her er der sgu lige kommet 4(!!) bisser på én gang. De to midterste i undermunden, og så to "hjørnetænder" i overmunden - altså ikke dem der er i midten, men de to næste... Det kommer til at se sjovt ud når de kommer længere ud. Der bliver lige plads til en pomfrit :D

Og det der creme - jeg kan heller ikke rigtig forestille mig hvordan det kan blive på gummerne inden ungen har ædt det hele. Men her er tænderne også kommet uden en hel masse pylderi, så jeg gider ikke døje med cremeoladen.

Marie, der egentlig bare ville ønske tillykke med bisserne, men pludselig fik det hele til at handle "mine" bisser i stedet for...ego ego ego

Anmeld

12. april 2008

Loggidut

hvorfor er det lige at billedet af en bull dog drøner ind på min nethinde ivf?
selv tillykke...har han ikke været plaget den bette hvalp?

og er du sikker på det ikke bare er et stort mellemrum han har mellem fortænderne...lol...aj det er gas...men jeg har virkelig bare brug for at gasse i dag....aj for satan

Anmeld

12. april 2008

ivfmarie

sådan én her?
argh, crap!

hva med den her så...

Anmeld

12. april 2008

Loggidut

aj ivf...har du fået taget nye billeder af malte...lol?

ajjj det er gas, men samligningen er der...de pisser, skider, gnaver og savler...ja og så skal de opdrages...lol...totalt gas...

aj malte er sgu da meget dejligere end den der grimme savlende ting du har linket

Anmeld

12. april 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

aj ivf...har du fået taget nye billeder af malte...lol?

ajjj det er gas, men samligningen er der...de pisser, skider, gnaver og savler...ja og så skal de opdrages...lol...totalt gas...

aj malte er sgu da meget dejligere end den der grimme savlende ting du har linket

Ha, du har sgu fat i noget der.... ;)
Måske skulle jeg prøve at træne rulleriet med en håndfuld hundekiks og se om det ku lokke ham rundt?

Anmeld

12. april 2008

Loggidut

malte æder alt...så det virker, tro mig...harhhhhh

Anmeld

12. april 2008

BellaT

Sandeligt heldigt at hun ikke behøver gebisset alligevel:)):)).
Jeg har brugt Multi-Oral og kan ikke rigtig finde ud af om det virker eller ej.
Men når du har smurt det på, så lige med det samme - bang! ind med sutten. Hjælper det mon ikke?

Knus fra Helle...

Anmeld

12. april 2008

Loggidut

Miiikro skriver:

Sandeligt heldigt at hun ikke behøver gebisset alligevel:)):)).
Jeg har brugt Multi-Oral og kan ikke rigtig finde ud af om det virker eller ej.
Men når du har smurt det på, så lige med det samme - bang! ind med sutten. Hjælper det mon ikke?

Knus fra Helle...

øhhh...det var da en genial ide...det vil jeg da prøve i morgen...tif bruger godt nok ikke sut undtagen hun skal sove...men det kan hun da helt bestemt komme til lige mens tænderne er på vej...tak for det miiikro...fed ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.