Hvad er dette ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2019

Anonym trådstarter

Mort3 skriver:

Det kan du tro. Jeg døjer desværre selv rigtig meget med dem inde i munden. Især ved sygdom eller pressede perioder. 

Okay, hvad skal jeg have for det på apoteket? Eller skal jeg vente til lægen kan se det mandag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2019

Mort3

Anonym skriver:

Okay, hvad skal jeg have for det på apoteket? Eller skal jeg vente til lægen kan se det mandag? 

Jeg behandler aldrig dem i munden, man kan sikkert godt, der lindrer, hvis du har ondt. Ellers skal det forsvinde af sig selv. 

Anmeld Citér

3. august 2019

Camillos

Anonym skriver:

Du kan få noget der hedder aftamed der lindrer smerter og ubehag som ligger en form for hinde på tungen

Anmeld Citér

3. august 2019

Anonym trådstarter

Mort3 skriver:

Jeg behandler aldrig dem i munden, man kan sikkert godt, der lindrer, hvis du har ondt. Ellers skal det forsvinde af sig selv. 

IOkay. Idag til aften er det gået væk. Er det normalt, at det kan komme på under er døgn og forsvinde igen på under et døgn???

men nu har jeg fået er lignende på inder siden af underløbe ? Er det normalt??

Anmeld Citér

4. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Man kan evt. få noget lokalbedøvende der hedder aphtamed. Jeg mener vist det er håndkøb 

Anmeld Citér

4. august 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Anonym skriver:

Er der nogle der har et bud på hvad det her på min tunge er? Jeg kan først ringe til egen læge mandag. 

På forhånd tak

(sorry mine tænder er altså ikke så gule i virkeligheden hehe)

Colgate er noget fanden har skabt. Der er er skummemiddel i (som ikke gør noget godt) der kan fremprovokerer blister. Bruger du det måske?

Jeg havde det også ofte før jeg skiftede til Zendium. Min læge sagde det til mig da jeg var 14 og jeg er 29 nu. Jeg havde mange blister ca. 5 til 10 ad gang.

Skifte til zendium også er du med til at hjælpe miljø +++den har svanemærket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.